Media

Έξαλλη στον αέρα η Αγγελική Νικολούλη! Έκλεισε άρον άρον την εκπομπή

Το βράδυ της Παρασκευής, η εκπομπή "Φως στο τούνελ" από τη συχνότητα του Alpha, ασχολήθηκε με την απαγωγή του Μάριου Παπαγεωργίου, που έχει απασχολήσει πολύ την κοινή γνώμη του τελευταίο διάστημα.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στο τέλος της εκπομπής, η “καληνύχτα” που είπε η Αγγελική Νικολούλη στους τηλεθεατές, ήταν πολύ διαφορετική από τις προηγούμενες.

Η δημοσιογράφος, απίστευτα εκνευρισμένη, έκλεισε άρον άρον την εκπομπή της, χωρίς να μπορεί να κρύψει το θυμό της στον αέρα.

Τι συνέβη; Διαβάστε περισσότερα και δείτε το βίντεο!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα