Media

Ελένη για FAB5: “Είμαστε σε μία εποχή πείνας. Τι θέλετε να βγει … το υπερshow;

Έντονες διαφωνίες σήμερα ανάμεσα στην Ελένη και τους συνεργάτες της πυροδότησε η απόλυση του Ηλία Ψινάκη.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 “Δηλαδή τι θες να πεις τώρα, ότι οι άνθρωποι που διοικούν στον ΑΝΤ1 είναι κουτοί; Κόβεις την γλώσσα του Ηλία; Δεν θα πάει εδώ να τα πει, δεν θα πάει παραπέρα να τα πει;” είπε η Ελένη στον συνεργάτη της Αλέξανδρο Μωρέλλα, ο οποίος έσπευσε να υποστηρίξει την άποψή του….”Όχι, είμαι σαφής σε αυτό που λέω. Ότι αν ο ΑΝΤ1 είχε πρόβλημα με τις δηλώσεις του θα μπορούσε άνετα να μην τον νγάλει στο ΟΛΑ ρε παιδί μου.” είπε, προκαλώντας την έντονη αντίδραση και των υπολοίπων συνεργατών που συνεχίστηκαν για αρκετή ώρα, αφού ο καθένας είχε μία διαφορετική τοποθέτηση πάνω στο θέμα.

Η Ελένη αφού τους άκουσε για αρκετή ώρα βουβή, έκανε την δική της τοποθέτηση στο τέλος…

“Άκουσε με τώρα! Η γνώμη μου είναι ότι ….

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα