Ο Χρήστος Φερεντίνος μίλησε στην κάμερα της “Πρωινής Μελέτης”σήμερα το πρωί σχετικά με το “Πρωινό ΑΝΤ1” και την πορεία του κατά τη διάρκεια της σεζόν. “Είμαι ευχαριστημένος. Το βασικότερο είναι να βγάλουμε αυτή τη χρονιά”, είπε ο παρουσιαστής και σημείωσε ότι για τη νέα χρονιά…
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google