Media

Η πρεμιέρα της Αννίτας Πάνια: “Η ίδια είμαι! Μου έχετε λείψει”!

Η Αννίτα επέστρεψε ανανεωμένη, ευδιάθετη και με λίγο τρακ... Δείτε τι είπε!

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

“Αννίτα SOS” θα φωνάζουν οι τηλεθεατές του ALPHA από αυτό το Σάββατο και κάθε Σαββατοκύριακο στις 17:00 το απόγευμα. Μετά από ένα χρόνο απουσίας της από την τηλεόραση, η Αννίτα Πάνια μπήκε και πάλι στα σπίτια των τηλεθεατών με την νέα της κοινωνική και ψυχαγωγική εκπομπή.

Ανανεωμένη, αδυνατισμένη και χαμογελαστή η Αννίτα μπήκε στο στούντιο φορώντας μαύρα ρούχα και με το ίδιο στιλ μαλλιών.

Δείτε τι είπε μετά από ένα χρόνο τηλεοπτικής απουσίας!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα