Site icon NewsIT
08:20 Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Λάκης ή Ολυμπιακός; Ποιος έβαλε περισσότερα γκολ;

Σε πραγματικό τηλεοπτικό ντέρμπι εξελίχθηκε το χθεσινό βράδυ, μεταξύ MEGA και ALPHA.

Ο Ολυμπιακός ισοπέδωσε την Άρσεναλ με 3 – 1, αλλά ο πραγματικός τους αντίπαλος ήταν άλλος. Ο Λάκης Λαζόπουλος αποχαιρέτησε το κοινό για το 2011, μπαίνοντας δυναμικά στο τηλεοπτικό γήπεδο, με διάθεση να σαρώσει τα πάντα στο πέρασμά του. Τα κατάφερε όμως;

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version