Media

«Με το δεξί»… με ”Πρωινό ΑΝΤ1”!

Δείτε το βίντεο!

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στο Χριστουγεννιάτικο επεισόδιο της εκπομπής με «Με το Δεξί» γνωρίσαμε την οικογένεια Στάβαρη, από τη Λούτσα… Η οικογένεια αποτελείται από τον πατέρα, τη μητέρα και τα δύο μικρά κοριτσάκια τους 5 και 8 ετών. Άνεργοι και οι δύο γονείς και με πενιχρά εισοδήματα, δεν μπορούν να προσφέρουν στα παιδιά τους όλα όσα θα επιθυμούσαν.

Λόγω της άσχημης οικονομικής τους κατάστασης, εξακολουθούν να κατοικούν σ’ ένα σπίτι με πολλά και σοβαρά προβλήματα, όπως διαρροές στο υδραυλικό σύστημα και μεγάλες βλάβες στο ηλεκτρολογικό. Ακόμα, σε πολλά σημεία το πάτωμα είναι καλυμμένο μόνο με μουσαμά, ενώ η υγρασία κάνει τις συνθήκες διαβίωσης πολύ κακές και ανθυγιεινές. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του χειμώνα το σπίτι είναι πάρα πολύ κρύο, ενώ το καλοκαίρι πάρα πολύ ζεστό.

Ο Σπύρος Σούλης μαζί με την ομάδα του αναλαμβάνουν να το γκρεμίσουν και να ξαναχτίσουν στη θέση, του ένα όμορφο και λειτουργικό σπίτι, που θα δώσει χαρά σε όλη την οικογένεια και θα τους εξασφαλίσει καλύτερη ποιότητα ζωής! Μαζί του σε όλη αυτή την προσπάθεια στάθηκαν οι συντελεστές του «Πρωινού ΑΝΤ1»!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ EΔΩ


Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα