Media

Ναυάγιο! Αποσύρθηκε η τροπολογία που εξαιρούσε τους δημοσιογράφους των δημόσιων ΜΜΕ από το ενιαίο μισθολόγιο!

Λίγο μετά την κατάθεσή της αποσύρθηκε τροπολογία που εξαιρεί τους δημοσιογράφους της ΕΡΤ, του ΑΠΕ και της γενικής γραμματείας ενημέρωσης από το ενιαίο μισθολόγιο.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την τροπολογία είχε καταθέσει νωρίς το μεσημέρι στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος.

Σύμφωνα με τη ρύθμιση οι δημοσιογράφοι των δημόσιων μέσων ενημέρωσης εντάσσονται πλέον στο μισθολογικό καθεστώς των εισηγμένων ΔΕΚΟ με πρόβλεψη οι μισθοί τους να μειωθούν ως και 35% ή διαφορετικά οι αποδοχές τους να μην ξεπερνούν το 65% των αποδοχών που ελάμβαναν την 31η Δεκεμβρίου του 2009.

Η τροπολογία ορίζει επίσης ότι η μισθοδοσία των δημοσιογράφων της ΕΡΤ, του ΑΠΕ και της γενικής γραμματείας ενημέρωσης μπορεί να υπερβαίνει τις μηνιαίες αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων, εφόσον όμως το μέσο κατά κεφαλή κόστος μισθοδοσίας της επιχείρησης ή του οργανισμού δεν υπερβαίνει το όριο των 1.900 ευρώ.

Όμως σε όλα τα παραπάνω αντέδρασε η ΠΟΣΠΕΡΤ που ζητούσε να ενταχθούν σε αυτό το καθεστώς και οι διοικητικοί υπάλληλοι της ΕΡΤ αλλά και οι εργαζόμενοι στα δημοτικά ραδιόφωνα.
Οι συζητήσεις κατέληξαν σε ναυάγιο και ο κ. Βενιζέλος αποφάσισε να αποσύρει την τροπολογία.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα