weather-icon °C AΘΗΝΑ

Ολυμπιακός και «Voice» κέρδισαν τους τηλεθεατές

Ολυμπιακός και «Voice» κέρδισαν τους τηλεθεατές | Newsit.gr

 Η πειραιώτικη ομάδα όμως είχε στο πλάι της τη συντριπτική πλειοψηφία των ελλήνων τηλεθεατών που παρακολούθησαν τη μάχη με τη «Βασίλισσα» ανεβάζοντας τη ΝΕΡΙΤ στην κορυφή της τηλεθέασης, ενώ μάλιστα απέναντι, ο ΑΝΤ1, μετέδιδε το πρώτο live του «Voice».

Αν και το talent show έχει αποδείξει ότι είναι ιδιαίτερα αγαπητό στο τηλεοπτικό κοινό τελικά στην κούρσα της τηλεθέασης έμεινε –όπως ήταν αναμενόμενο- πίσω από τον αγώνα αλλά σημειώνοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, ενώ όμως αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα αύξησε κατά πολύ τα ποσοστά τηλεθέασής του.

Συγκεκριμένα από τις 21:00 έως τις 23:00 που μεταδίδονταν και τα δύο προγράμματα ο τελικός στη ΝΕΡΙΤ σημείωσε 35,5% μέσο όρο στο γενικό σύνολο, ενώ το talent show έκανε 26,3% μέσο όρο. Στη συνέχεια όμως υπήρξε… μαζική μετακίνηση τηλεθεατών προς τον ΑΝΤ1 και έτσι το «Voice» ανέβασε κατά πολύ τα ποσοστά του, σημειώνοντας από τις 23:00 έως τις 01:30 38,7% μέσο όρο τηλεθέασης.

Χαρακτηριστικό πάντως είναι ότι την ώρα της «μάχης» μεταξύ ΝΕΡΙΤ και ΑΝΤ1 οι υπόλοιποι τηλεοπτικοί σταθμοί σημείωναν πολύ χαμηλές τηλεθεάσεις, κάτι που συνεχίστηκε και μετά το τέλος του αγώνα μπάσκετ με τον ΑΝΤ1 να μονοπωλεί το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, αποδεικνύοντας ότι το «Voice» παραμένει ένα πολύ αγαπημένο τηλεοπτικό πρόγραμμα.

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΕΛΑΣ
#TAGS MM