Παρασκευή, 29 Μαρ.
15oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Τι… κρύβεται πίσω από τη «μετακόμιση» του κεντρικού δελτίου του ΑΝΤ1

Τι… κρύβεται πίσω από τη «μετακόμιση» του κεντρικού δελτίου του ΑΝΤ1

Έκπληξη προκάλεσε η είδηση ότι τα στελέχη του ΑΝΤ1 αποφάσισαν από την έναρξη της καινούργιας σεζόν το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού να «μετακομίσει» και να μεταδίδεται πλέον στις 8 το βράδυ. Όπως μάλιστα αναφέραμε σε κείμενο στο Newsit κατά τη διάρκεια συνάντησης με εκπροσώπους των media που είχε ο Γενικός Διευθυντής Προγράμματος Marketing και Επικοινωνίας του ΑΝΤ1 TV, ο Γιάννης Λάτσιος, υποστήριξε ότι ο λόγος της «μετακόμισης» είναι ότι στις 8 αυξάνεται ο αριθμός των τηλεθεατών που παρακολουθούν δελτία ειδήσεων. 

Βέβαια, οφείλω να αναφέρω ότι αυτή τη θέση την έχει εκφράσει και πολλές φορές κατά το παρελθόν, όταν ήταν ξανά στον ΑΝΤ1 και μάλιστα σε ερωτήσεις που του κάναμε για «μετακόμιση» του κεντρικού δελτίου στις 7 ήταν αρνητικός εκφράζοντας την ίδια άποψη. Ωστόσο πέρυσι, στις 29 Φεβρουαρίου 2016, ενώ ο Γιάννης Λάτσιος δεν βρισκόταν στο σταθμό του Αμαρουσίου η τότε διοίκηση του σταθμού αποφάσισε τη «μετακόμιση», ενώ αρκετούς μήνες αργότερα, τον Ιανουάριου του 2017 που στην παρουσίαση του καθημερινού κεντρικού δελτίου ειδήσεων βρέθηκε ο Νίκος Χατζηνικολάου το κεντρικό δελτίο παρέμεινε στην ίδια θέση.

Πάντως είναι σίγουρο πως οι λόγοι «μετακόμισης» του δελτίου ξανά στις 8 το βράδυ δεν είναι μόνο η… άποψη του Γιάννη Λάτσιου αλλά και οι… επιδόσεις του δελτίου στους πίνακες τηλεθέασης και ιδιαίτερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και συγκεκριμένα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA. Γιατί αν το δελτίο του ΑΝΤ1 βρισκόταν στην κορυφή της τηλεθέασης τότε μάλλον δεν θα… επικρατούσε η άποψή του και μάλιστα στον ενημερωτικό τομέα, έστω κι αν τον εξυπηρετεί στη «στρατηγική» που θέλει να χαράξει στο πρόγραμμα.

Σύμφωνα λοιπόν με τα νούμερα τηλεθέασης της Nielsen βλέπουμε ότι από την ημέρα μετάδοσης του κεντρικού δελτίου του ΑΝΤ1 (29 Φεβρουαρίου 2016) έως και την προηγούμενη Κυριακή, στις 16 Ιουλίου, 2017, αυτό έχει σημειώσει 17,2% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 11,4% στο δυναμικό κοινό, ενώ αντίθετα ο ALPHA βρίσκεται αρκετά μπροστά στην κούρσα της τηλεθέασης, έχοντας σημειώσει 20,3% και 18,5% μέσους όρους, αντίστοιχα.

Αξιοσημείωτο όμως είναι ότι οι επιδόσεις του καθημερινού κεντρικού δελτίου ειδήσεων «επί εποχής Χατζηνικολάου» -δηλαδή από τις 30 Ιανουαρίου 2017 που «καλησπέρισε» πρώτη φορά τους τηλεθεατές από τη συχνότητα του ΑΝΤ1 έως τις 14 Ιουλίου 2017- ανέβηκαν μεν στο γενικό σύνολο, σημειώνοντας 21,6% έναντι 20,6% του ALPHA, αλλά αν παρατηρήσει κανείς τα νούμερα τηλεθέασης προκύπτει ότι η άνοδος οφείλεται στους τηλεθεατές ηλικίας «άνω των 65 ετών». Άλλωστε στο δυναμικό κοινό, τους τηλεθεατές ηλικίας 15 έως 44 ετών που ενδιαφέρουν κυρίως τους δύο τηλεοπτικούς σταθμούς, η «ψαλίδα» ανοίγει ακόμα περισσότερο υπέρ του σταθμού της Κάντζας αφού ο Αντώνης Σρόιτερ φέρνει στον ALPHA 21,3%, ενώ ο ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου «εισπράττει» 9,7% μέσο όρο.

Είναι σαφές λοιπόν ότι εκτός από το επιχείρημα των «περισσότερων τηλεθεατών» βασική αιτία της «μετακόμισης» είναι και η… περισσότερη τηλεθέαση και ιδιαίτερα στο ζητούμενο κοινό, το δυναμικό, αφού το δελτίο του ALPHA παρέμεινε στην κορυφή αποδεικνύοντας τη δυναμική του.

Έτσι λοιπόν από την έναρξη της επόμενης σεζόν ο Νίκος Χατζηνικολάου θα καλησπερίζει τους τηλεθεατές στις 8 και θα κληθεί να αποδείξει αν είναι «κυρίαρχος στις 8» έναντι πλέον των δελτίων ειδήσεων σε ΣΚΑΪ και STAR, καθώς «στις 7» η «μάχη» της τηλεθέασης ολοκληρώθηκε με ήττα για το κανάλι του Αμαρουσίου…! 

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε