Παρασκευή, 26 Απρ.
18oC Αθήνα

Τηλεθέαση: Survivor ή Σιωπηλός Δρόμος;

Τηλεθέαση: Survivor ή Σιωπηλός Δρόμος;

Τι τηλεθέαση έκανε ο Σιωπηλός Δρόμος του MEGA απέναντι από το σαρωτικό Survivor του ΣΚΑΪ;

Πρεμιέρα έκανε ο Σιωπηλός Δρόμος το βράδυ της Κυριακής, στο Mega. Η πολυαναμενόμενη σειρά υψηλών προδιαγραφών, έδωσε την πρώτη της μάχη για την τηλεθέαση με το μεγαθήριο του ΣΚΑΪ, το Survivor. Τι έδειξαν οι μετρήσεις της Nielsen;

Με μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 17,1% -18,4% για τα πρώτα τρία τέταρτα, καθώς από τις 21:45 έως τις 22:00 προβλήθηκαν κυρίως διαφημίσεις- ο Σιωπηλός Δρόμος ύψωσε το ανάστημά του στο Survivor, το οποίο βέβαια συγκέντρωσε 34,2% στη συνολική διάρκεια προβολής του και 21,8% στα πρώτα τρία τέταρτα που έπαιζαν απέναντι.

Στο σύνολο, το νέο σίριαλ του Mega κινήθηκε γύρω στο 15%, ενώ στο ίδιο διάστημα το reality επιβίωσης του ΣΚΑΪ βρέθηκε στο 22%.

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Media Τελευταίες ειδήσεις