Media

Τις Δευτέρες οι τηλεθεατές κάνουν ζάπινγκ

Μπροστά στις τηλεοπτικές οθόνες με το τηλεκοντρόλ στο χέρι είναι όπως φαίνεται κάθε Δευτέρα βράδυ οι περισσότεροι τηλεθεατές πηγαίνοντας μαζικά από το ένα κανάλι στο άλλο.

 Η αρχή γίνεται με τη σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» που για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν συνεχίζει να φέρνει τους περισσότερους τηλεθεατές στη συχνότητα του ALPHA, ενώ στη συνέχεια μετά το τέλος της σειράς οι περισσότεροι συντονίζονται στο MEGA για να παρακολουθήσουν το «Κάτω Παρτάλι».

Μόλις όμως η σειρά ρίξει τίτλους τέλους οι περισσότεροι τηλεθεατές πιάνουν ξανά το τηλεκοντρόλ για να συντονιστούν στον ΑΝΤ1 και να παρακολουθήσουν την εκπομπή «Ράδιο αρβύλα». Έτσι και χθες τα τρία αυτά προγράμματα κέρδισαν τους περισσότερους τηλεθεατές του prime time αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen η «Μουρμούρα» σημείωσε 34,2% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 39,3% στο δυναμικό κοινό, αντίστοιχα η σειρά «Κάτω Παρτάλι» 34,3% και 38,2%, ενώ η εκπομπή «Ράδιο αρβύλα» 27,7% και 35,1%. Είναι εμφανές λοιπόν ότι τα τρία προγράμματα έχουν κερδίσει τους τηλεθεατές που κάνουν ζάπινγκ για να τα παρακολουθήσουν και να περάσουν ένα όμορφο τηλεοπτικά βράδυ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Media: Περισσότερα άρθρα
OGAE για ολόκληρη την πρόβα της Klavdia στην Eurovision: «Τα φώτα, το όλο σκηνικό και η ερμηνεία της φοβερή»
Γεμάτη συναίσθημα και φωνητική τελειότητα, η Κλαυδία στο τέλος της εμφάνισης καταφέρνει και βρίσκει το Φως. Ή μάλλον γίνεται το Φως. Και ναι, αυτό για το οποίο περιμέναμε πλέον μπορεί να επιβεβαιωθεί!
Η Klavdia 2