Media

Το προσωπικό μήνυμα της Τζένης Μπαλατσινού

Ποιους ευχαρίστησε και τι είπε στον Πέτρο Κωστόπουλο;

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τη δική της αποφώνηση θέλησε να κάνει η Τζένη Μπαλατσινού στο φινάλε του Dancing On Ice. Η παρουσιάστρια έστειλε το δικό της προσωπικό μήνυμα: “Είμαι πολύ περήφανη που συμμετείχα σε αυτό το ξεχωριστό show. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΑΝΤ1 που με εμπιστεύθηκε και με στήριξε. Από την αρχή με έκαναν να νιώσω μεγάλη ζεστασιά και ας ήμασταν στον πάγο”.

Στη συνέχεια η Τζένη Μπαλατσινού, αφού μίλησε με τα θερμότερα λόγια για τον Αλέξη Κωστάλα και την Έλενα Παπαρίζου, απευθύνθηκε στον Πέτρο Κωστόπουλο λέγοντας…

Δείτε το σχετικό βίντεο στο zappit.gr


Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα