Τετάρτη, 8 Μαΐ
20oC Αθήνα

«Τρελά» κέρδη για την Disney το πρώτο τρίμηνο του 2022

«Τρελά» κέρδη για την Disney το πρώτο τρίμηνο του 2022

H αύξηση του αριθμού των συνδρομητών της υπηρεσίας Disney+ τόνωσε την Disney, ο οποία είδε και αύξηση στην παρουσία των επισκεπτών στα θεματικά πάρκα εντός των ΗΠΑ αυξάνοντας την τιμή των μετοχών της κατά 8%.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της Disney Μπομπ Τσάπεκ δήλωσε ότι πιστεύει ακόμη ότι οι υπηρεσίες streaming της θα έχουν από 230 ως 260 εκατομμύρια συνδρομητές από το 2024.

Η εταιρεία πρόσθεσε 11,8 εκατομμύρια συνδρομητές στην υπηρεσία Disney+ μέσα στο πρώτο τρίμηνο. Φυσικά ρόλο σε αυτό έπαιξε και η τεράστια επιτυχία της εξαιρετικής σειράς «The Mandalorian».

Η Disney εκτιμά ότι θα υπάρξει πιο ενισχυμένη αύξηση των συνδρομητών στο δεύτερο μισό του οικονομικού της έτους, σε σύγκριση με το πρώτο μισό του έτους.

Έσοδα πάνω από την προ πανδημίας εποχή

Τα θεματικά πάρκα και τα θέρετρα στις ΗΠΑ είχαν έσοδα πάνω από τα επίπεδα εσόδων που είχαν καταγραφεί πριν από την πανδημία, αλλά η Disney αναμένει ότι τα θεματικά πάρκα της σε διεθνές επίπεδο θα επηρεαστούν από την COVID κατά τις επόμενες εβδομάδες.

Τα συνολικά έσοδα της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 34% στα 21,82 δισεκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που τελείωσε την 1η Ιανουαρίου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για έσοδα 20,91 δισεκατομμυρίων δολαρίων (Refinitiv).

Η Disney+, η υπηρεσία streaming της εταιρείας που προσφέρεται εδώ και δύο χρόνια και δεν είναι ακόμη κερδοφόρα, διατήρησε τη ροή των εσόδων της, όταν η πανδημία προκάλεσε πρόβλημα στα θεματικά πάρκα, στα θέρετρα και στις δραστηριότητες κρουαζιέρας. Οι συνδρομητές της αυξήθηκαν κατά 37% την προηγούμενη χρονιά.

Τώρα, η χαλάρωση των κυβερνητικών περιορισμών και η ζήτηση που είχε συμπιεστεί την περίοδο της πανδημίας, οδήγησαν σε μία δυναμική αύξηση του αριθμού των επισκεπτών στα θεματικά πάρκα εντός των ΗΠΑ, καθώς οι φόβοι για την εξάπλωση της παραλλαγής Όμικρον υποχώρησαν. Η Disney είχε καθαρά κέρδη 1,06 δολαρίου ανά μετοχή, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της Wall Street για κέρδη 63 σεντς.

«Αυτό σηματοδοτεί την τελευταία χρονιά στον πρώτο αιώνα της εταιρείας Walt Disney και η απόδοσή μας, μαζί με την απαράμιλλη συλλογή περιουσιακών στοιχείων, μαζί με τις πλατφόρμες, μαζί με τις δημιουργικές ικανότητες μας, αλλά και τη μοναδική θέση που έχουμε στην κουλτούρα της ψυχαγωγίας, ενισχύουν την πεποίθησή μου, ότι θα συνεχίσουμε να ορίζουμε την ψυχαγωγία για τα υπόλοιπα 100 χρόνια», δήλωσε ο Τσάπεκ.

Υπερδιπλασιασμός εσόδων

Τα έσοδα στα πάρκα και ο τομέας των προϊόντων υπερδιπλασιάστηκαν στα 7,23 δισεκατομμύρια δολάρια στο πρώτο τρίμηνο.

Στο μεταξύ, τα λειτουργικά έσοδα στον ίδιο τομέα καταγράφηκαν στα 2,45 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίθετα με ένα λειτουργικό έλλειμμα 119 εκατομμυρίων δολαρίων πριν από έναν χρόνο.

Οι συνδρομητές Disney+ καταγράφηκαν στα 129,8 εκατομμύρια στο τέλος του πρώτου τριμήνου σε σύγκριση με εκτιμήσεις για 129,2 εκατομμύρια συνδρομητές (Factset).

Οι επενδυτές παρακολουθούν την πορεία αύξησης των συνδρομητών των υπηρεσιών streaming, σχετικά με τις δυνατότητες να εξελιχθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα για το οικονομικό έτος 2024.

Η Disney έχει διαθέσει δισεκατομμύρια δολάρια στην παραγωγή νέου προγράμματος προκειμένου να κερδίσει ένα μερίδιο στην αγορά όπου κυριαρχεί το Netflix, επενδύοντας το μέλλον της σε μία απευθείας στρατηγική άμεσης πρόσβασης στον καταναλωτή.

Έρχεται το Obi-Wan Kenobi

Στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται η προβολή της σειράς «Obi-Wan Kenobi» να αρχίσει στις 25 Μαΐου στο Disney+, σύμφωνα με τον Τσάπεκ.

Στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου η Disney+ παρουσίασε την πρώτη σεζόν του «The Book of Boba Fett» που εντάσσεται και αυτό στο σύμπαν των Star Wars, της σειράς ντοκιμαντέρ «The Beatles: Get Back» από τον παραγωγό Πίτερ Τζάκσον, αλλά και του «Hawkeye» της Marvel.

Η Disney ανακοίνωσε το Νοέμβριο ότι θα προσφέρει τις τρεις υπηρεσίες streaming που διαθέτει Disney+, Hulu και ESPN+ με συνδρομή 13,99 δολαρίων το μήνα.

Τον Ιανουάριο, το Netflix προέβλεψε αδύναμη αύξηση των συνδρομητών της για το πρώτο τρίμηνο, με συνέπεια η τιμή των μετοχών της να μειωθεί κατά περίπου 20%, εξανεμίζοντας το μεγαλύτερο μέρος των κερδών της από την περίοδο της πανδημίας το 2020.

Media Τελευταίες ειδήσεις