«Το χειρότερο που έχουν γράψει για εμένα είναι ότι έχω καταπιεί μπαστούνι. Είναι η χορευτική στάση του σώματος. Ή το άλλο το υπέροχο, να χτυπιέσαι, να βγάζεις τα λαρύγγια σου και να γράφουν: «Επαρκής ο κύριος…
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα