Σάββατο, 27 Απρ.
16oC Αθήνα

Calilo: Νέα τουριστικά σχέδια με έμφαση στη βιωσιμότητα από την οικογένεια Μιχαλόπουλου

Calilo: Νέα τουριστικά σχέδια με έμφαση στη βιωσιμότητα από την οικογένεια Μιχαλόπουλου

Νέα επενδυτικά σχέδια στον τουριστικό τομέα, με όρους ήπιας και βιώσιμης ανάπτυξης, που θα αναδεικνύουν την φυσική ομορφιά της Ίου, μέσα από την παροχή υψηλού επίπεδου υπηρεσιών και την δημιουργία μιας μοναδικής ταξιδιωτικής εμπειρίας, χαράσσει ο όμιλος Calilo της οικογένειας Μιχαλόπουλου.

Ο κοινός παρονομαστής για τους ιδιοκτήτες του Calilo Resort, της Agalia Beach, του beach bar Erego και του lounge Pathos είναι ένας: Να διατηρηθεί η αρμονία και η αυθεντικότητα στο πανέμορφο κυκλαδίτικο νησί, που ο Άγγελος Μιχαλόπουλος με τη σύζυγό του Βασιλική Πετρίδου «ερωτεύτηκαν με την πρώτη ματιά» όπως σχολιάζουν οι ίδιοι.

«Δεν θέλουμε την υπερδόμηση της Μυκόνου και της Σαντορίνης που ναι μεν αποφέρουν μεγάλα επιχειρηματικά κέρδη, πλην όμως καταστρέφουν το περιβάλλον για τις επόμενες γενιές, θέλουμε όμως να προβάλλουμε τις ομορφιές της Ίου, να ζήσει κι άλλος κόσμος τη γοητεία και την αυθεντικότητα του νησιού». Ένα νησί που στα ατού του περιλαμβάνονται οι 35 χρυσαφένιες παραλίες, τα γραφικά σοκάκια και το ειδυλλιακό ηλιοβασίλεμα. Ένα νησί που απευθύνεται τόσο σε αυτούς που αναζητούν τη διασκέδαση, όσο και σε αυτούς που αναζητούν την ηρεμία. Όπως λέει η πλευρά Μιχαλόπουλου: «Το νησί έχει χώρο για όλους κι αυτή είναι η ομορφιά του. Να ισορροπεί ανάμεσα σε ανθρώπους με διαφορετική κουλτούρα, που η σύνθεση τους, δίνει ψυχή και κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσες τις επισκέψεις στον πανέμορφο αυτό κυκλαδίτικο νησί».

Σε αυτό το πανέμορφο νησί, η οικογένεια Μιχαλοπούλου δημιούργησε χώρους φιλοξενίας με «αγάπη», μια λέξη που χρησιμοποιεί ευρέως όταν αναφέρεται σε όσα έχει δημιουργήσει μέχρι σήμερα. Θέλησε να δημιουργήσει χώρους που θα προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες, κάνοντας γνωστό το όνομα της Ελλάδας παγκοσμίως και το πέτυχε. Το Calilo, αν και μετρά μόλις τέσσερα χρόνια παρουσίας, ωστόσο έχει πετύχει τη δεύτερη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στα social media στην κατηγορία του τουρισμού στην Ελλάδα με720,000+ ακολούθους στο Instagram.

Εμπειρία ζωής

Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό της ιδιοκτησίας Μιχαλόπουλου είναι τα εικαστικά έργα, που διάσπαρτα κοσμούν τους χώρους, στέλνοντας θετικά μηνύματα για τη ζωή. Οι εικαστικές παρεμβάσεις αποτελούν σημείο αναφοράς που μένουν στη συνείδηση των επισκεπτών επειδή «Η τέχνη ξυπνάει ψυχές», όπως υποστηρίζει ο κ. Μιχαλόπουλος, όχι μόνο λάτρης, αλλά και δημιουργός ο ίδιος της τέχνης.

«Θέλουμε να δημιουργήσουμε αισθητική με υπογραφή, παρέχοντας πρωτότυπα έργα που σχεδιάστηκαν και παράγονται στην Ελλάδα χρησιμοποιώντας παραδοσιακές τεχνικές χτισίματος, που συνυπάρχουν ειρηνικά με την καινοτομία και τη μοναδικότητα», σχολιάζουν οι ίδιοι. Γι’ αυτή τους την επιλογή δικαιώθηκαν από τον παγκόσμιο Τύπο, με συχνές αναφορές μεταξύ άλλων από το Architectural Digest, τους New York Times, το Forbes και τους London Times.

Τα πρώτα χρόνια

Οι πρώτες εκτάσεις στην Ίο περιήλθαν στην κατοχή της το 2003 κι έκτοτε μέχρι το 2008 η οικογένεια Μιχαλοπούλου απέκτησε ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο ακινήτων, υλοποιώντας μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές επενδύσεις παραθαλάσσιων εκτάσεων στη Μεσόγειο. Συνολικά έγιναν 182 αγορές γης από 2.137 διαφορετικούς πωλητές.

Έχοντας ήδη αποκτήσει τα πρώτα ακίνητα, από το 2006 ξεκίνησε μία ενδελεχής εκπόνηση της στρατηγικής, η οποία ολοκληρώθηκε μετά από έξι χρόνια. Επενδυτικά, το πρώτο βήμα έγινε το 2012 με το άνοιγμα του Free Beach Bar στην παραλία του Μυλοπότα και δύο χρόνια μετά, το 2014 άνοιξε το ξενοδοχείο Agalia με τις πρώτες 13 σουίτες του, καθώς και το lounge Pathos.

Το 2017, το beach bar Erego στην παραλία της Κουμπάρας, προστέθηκε στο χαρτοφυλάκιο των δραστηριοτήτων, ενώ από το 2019, ο όμιλος εγκαινίασε το πολυτελές resort Calilo στη νότια παραλία του Παπά.

Για το 2020 έχουν εγκριθεί από την Ελληνική Κυβέρνηση τρεις Επενδύσεις Στρατηγικής Σημασίας, που αφορούν στις ήδη υπάρχουσες επιχειρήσεις και στοχεύουν να λειτουργήσουν ως συμπληρωματικά έργα. Παρόλο που ο νόμος προβλέπει ανάπτυξη του 10% των εκτάσεων που διαθέτει για τουριστικές επενδύσεις, ωστόσο η οικογένεια Μιχαλοπούλου έχει δεσμευτεί να αναπτύξει μόνο το 1% των εκτάσεων που διαθέτει, προκειμένου να διατηρήσει τη φυσική ομορφιά του νησιού και να το προστατεύσει από την περιβαλλοντική υποβάθμιση και αλλοίωση που ακολουθεί το μαζικό τουρισμό. Το τονίζουν συχνά ότι: «Η βιωσιμότητα, η φυσική αυθεντικότητα και η αειφορία του νησιού είναι ο κεντρικός πυρήνας και για τις νέες επενδύσεις, που αφορούν συμπληρωματικά δωμάτια, βίλες κι ένα συνεδριακό κέντρο». Σχεδιαστικά, επιδιώκουν να διατηρήσουν το παραδοσιακό ύφος της κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής, καλύπτοντας όμως τις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, που θα αναδείξουν την Ελλάδα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το όραμα

Μιλώντας οι ίδιοι για το μέλλον, όπως λένε: Στόχος μας είναι η Ίος να μην γίνει ακόμα ένα πρώην πανέμορφο νησί το οποίο επέλεξε την υπερβολική δόμηση σε βάρος του περιβάλλοντος. Η αποστολή μας είναι η διατήρηση και προστασία του νησιού από την υπερανάπτυξη, προσφέροντας στους επισκέπτες μας την ευκαιρία να απολαύσουν ένα πρότυπο μοντέλο φιλοξενίας το οποίο είναι βασισμένο στους ακόλουθους πέντε πυλώνες: ιδιωτικότητα, πολυτέλεια, πολιτισμός, εύκολη πρόσβαση στη φύση και ψυχαγωγία.

Θα υποστηρίξουμε τον αειφόρο τουρισμό στην Ελλάδα για να συμβάλουμε, να προστατεύσουμε και να προωθήσουμε την μοναδικότητα του νησιού μας και τη δυνατότητα της χώρας μας να παράγει και να λειτουργήσει τουριστικά προϊόντα που συγκαταλέγονται ανάμεσα στα καλύτερα του κόσμου. Η μακροπρόθεσμη αποστολή μας είναι να βοηθήσουμε όσο μπορούμε στο να διατηρηθεί η φυσική ομορφιά του νησιού, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί ένα στολίδι για τις μελλοντικές γενιές των Ιητών και των επισκεπτών.

Φυσικό περιβάλλον

Η Ίος πήρε το όνομά της στην αρχαιότητα από τη λέξη Ία, τα λουλούδια δηλαδή που φύτρωναν άφθονα στο νησί, ενώ κάποτε ήταν γνωστή ως Φοινίκη, με όνομα που δανείστηκε από τους πολλούς φοίνικες. Πρόθεση του ομίλου είναι να συμβάλλει με τον τρόπο της στη διάσωση του περιβάλλοντος. Προς αυτή την κατεύθυνση έχει φυτέψει 68.842 δέντρα και θάμνους στο νησί, με σκοπό να αυξηθεί η δεντροκάλυψη και να αποκατασταθεί ο βιότοπος που είχε προηγουμένως καεί επανειλημμένα από τις πυρκαγιές και την αποψίλωση. Επιπλέον, έχει φυτέψει 625 αρχαία ελαιόδεντρα (μερικά από αυτά ηλικίας άνω των 700 ετών) τα οποία αντί να κοπούν και να πουληθούν για καυσόξυλα στην Αθήνα, μεταφέρθηκαν από την ηπειρωτική Ελλάδα στο νησί για να αποκτήσουν μια δεύτερη ζωή. Στο μέτωπο της κοινωνικής ευθύνης, ο όμιλος υποστηρίζει την τοπική κοινωνία, έχοντας υλοποιήσει μέχρι σήμερα δωρεές για δράσεις που υπερβαίνουν το 1,5 εκατομμύριο ευρώ.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις