Πέμπτη, 2 Μαΐ
17oC Αθήνα

Coca-Cola HBC AG: Ικανοποιητική αύξηση το 6μηνο 2023 – Πώς κινήθηκε η κατανάλωση σε αναψυκτικά, ποτά και καφέ

Coca-Cola HBC AG: Ικανοποιητική αύξηση το 6μηνο 2023 – Πώς κινήθηκε η κατανάλωση σε αναψυκτικά, ποτά και καφέ

Αύξηση της τάξης του 19,3% κατέγραψαν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις της Coca-Cola HBC AG το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, ενώ σε οργανική βάση τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση 17,8%

Το εξεταζόμενο διάστημα, ο όγκος πωλήσεων της Coca-Cola HBC AG αυξήθηκε σε οργανική βάση 1,6% στα ανθρακούχα αναψυκτικά, 20,9% στα ποτά ενέργειας και 21,9% στον καφέ.

Στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών σημειώθηκε πτώση 11,2%, που οφείλεται κυρίως στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών. Συνολικά, σημειώθηκε πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 1,0% σε οργανική βάση.

Η ελληνική αγορά

Όπως αναφέρουν από την εταιρεία: Οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, χάρη στην ισχυρή υλοποίηση της στρατηγικής στην αγορά και στην έναρξη των φετινών εποχιακών δράσεων νωρίτερα. Στα ανθρακούχα αναψυκτικά σημειώθηκε μέση μονοψήφια αύξηση, κυρίως λόγω της Coke Zero καθώς και της χαμηλής μονοψήφιας αύξησης των ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες, ενώ τα ποτά ενέργειας κατέγραψαν αύξηση στο υψηλό επίπεδο του εύρους 10-20% παρά την υψηλή συγκριτική βάση. Στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών σημειώθηκε υψηλή μονοψήφια αύξηση, κυρίως λόγω της χαμηλής διψήφιας αύξησης στα εμφιαλωμένα νερά.

Τα νέα σχέδια

Όσον αφορά το επενδυτικό πλάνο η εταιρεία δρομολογεί συνεχιζόμενες επενδύσεις στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης και στις στρατηγικές προτεραιότητες, καθώς και περαιτέρω επένδυση σε σήματα ανθρακούχων αναψυκτικών, σε διάφορες γεύσεις και παραλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της περαιτέρω διάθεσης της Coke Zero Zero, ενισχύοντας τη στρατηγική για τα προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη.

Η εταιρεία τονίζει την επιτυχή κυκλοφορία του Jack Daniel’s & Coca-Cola στην Πολωνία, στην Ιρλανδία και στην Ουγγαρία στο δεύτερο τρίμηνο και τη διεύρυνση της κατηγορίας των ποτών ενέργειας στην Αίγυπτο, με την προσθήκη του σήματος Monster στο δεύτερο τρίμηνο.

Σημαντική εξαγορά

Η εταιρεία προχώρησε επίσης στην ανακοίνωση της συμφωνίας για την εξαγορά της Finlandia Vodka από την Brown-Forman έναντι τιμήματος ύψους 220 εκατ. δολαρίων 2 . «Πρόκειται για μοναδική ευκαιρία με σημαντική γεωγραφική επικάλυψη στις αγορές μας, η οποία ενισχύει την θέση μας στην κατηγορία των premium σημάτων οινοπνευματωδών ποτών, καθώς και τις ευκαιρίες μίξης με τα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά» αναφέρουν από την εταιρεία. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής αναμένεται στο τέταρτο τρίμηνο του 2023.

Το σχόλιο του CEO

Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο κ. Zoran Bogdanovic, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

«Οι επιδόσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν πολύ καλές, με πρόοδο ως προς τους στρατηγικούς μας άξονες. Οι κατηγορίες που έχουμε θέσει ως προτεραιότητα, τα ανθρακούχα αναψυκτικά, τα ποτά ενέργειας και ο καφές, σε συνδυασμό με τις ισχυρές επιδόσεις σε όλες τις αγορές, οδήγησαν σε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις και των λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση, πέρα των προσδοκιών μας.

Παρόλο που σε ορισμένες αγορές το καταναλωτικό περιβάλλον εξακολουθεί να είναι δυσμενές, τα έσοδα ανά κιβώτιο έχουν βελτιωθεί χάρη στην προσεκτική διαχείριση των τιμών και του μείγματος προϊόντων, ενισχυμένα από δεδομένα, πληροφορίες και αναλύσεις που έχουμε στη διάθεσή μας. Ταυτόχρονα, οι όγκοι πωλήσεων διατηρήθηκαν, γεγονός που αποδεικνύει την ποιότητα της υλοποίησης των στρατηγικών μας στην αγορά»

Νέες επενδύσεις

«Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ενεργοποίηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24/7 κατανάλωσης και στη στοχευμένη διεύρυνση, που ενισχύεται από την ηγετική θέση μας και την εστίασή μας στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών. Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, συνάψαμε συμφωνία για την εξαγορά της Finlandia Vodka, κυκλοφορήσαμε επιτυχώς νέα καινοτόμα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένου του Jack Daniel’s & Coca-Cola σε τρεις από τις αγορές μας, επεκτείναμε περαιτέρω την κατηγορία ποτών ενέργειας στην Αίγυπτο και προσθέσαμε επιπλέον 2.200 σημεία διανομής στην κατηγορία του καφέ.

Οι επιδόσεις μας κατά το δεύτερο τρίμηνο μάς επέτρεψαν να αναβαθμίσουμε τις προσδοκίες μας για τα κέρδη του 2023 τον Ιούλιο, ισχυροποιώντας τις προοπτικές μελλοντικής ανάπτυξης όπως τις διατυπώσαμε στην Ημερίδα Επενδυτών τον Μάιο. Είμαι ευγνώμων στους πελάτες, στους προμηθευτές και στους εταίρους μας, ιδίως στην The Coca-Cola Company, για τη συνεργασία τους καθώς αναπτυσσόμαστε μαζί. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως όλους τους ανθρώπους μας για την επιμονή και αφοσίωσή τους ώστε η εταιρεία μας να γίνεται ισχυρότερη μέρα με τη μέρα.»

Να σημειωθεί, ότι η Coca-Cola HBC AG, είναι όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company».

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις