Τρίτη, 30 Απρ.
19oC Αθήνα

Creta Farms: Αύξηση 26% των πωλήσεων – Τα αποτελέσματα στρατηγικής της διοίκησης Βιντζηλαίου

Creta Farms: Αύξηση 26% των πωλήσεων – Τα αποτελέσματα στρατηγικής της διοίκησης Βιντζηλαίου

Σε πλήρη ανάκαμψη με ικανοποιητική πορεία και το 2022 βρίσκεται η Creta Farms, μετά κι από την είσοδο του στρατηγικού επενδυτή Δ. Βιντζηλαίου το 2021.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση, το προηγούμενο έτος, η Creta Farms κατέκτησε μερίδιο αγοράς 24%, ενώ οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν σε 124,8 εκατ. ευρώ από 98,6 εκατ. ευρώ το 2021, καταγράφοντας αύξηση που αγγίζει το 26%. Αλλά και τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, (EBITDA) ανήλθαν σε 7,44 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 1.6 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον, το 2022 η εταιρεία προχώρησε σε επενδύσεις 3,3 εκατ. ευρώ, με βασικό στόχο την αναβάθμιση των κτηριακών εγκαταστάσεων και του μηχανολογικού εξοπλισμού της παραγωγικής μονάδας στο Ρέθυμνο.

Εκτιμήσεις διοίκησης

Μετά τη δημοσιοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο Δημήτρης Βιντζηλαίος, στρατηγικός επενδυτής της Creta Farms, δήλωσε ότι: «Το 2022 ήταν μια χρονιά προκλήσεων για την αγορά των αλλαντικών και κατ’ επέκταση για την Creta Farms. Στόχος μας ήταν να συνεχίσουμε με ανοδικούς ρυθμούς και να εδραιώσουμε την ηγετική μας θέση, κάτι που μέσω στοχευμένων κινήσεων και επενδύσεων καταφέραμε να επιτύχουμε. Η Creta Farms κατέγραψε για ακόμη μια χρονιά θετικά οικονομικά αποτελέσματα και διαθέτει πλέον μερίδιο αγοράς που φτάνει το 24%. Προχωράμε σε νέες στρατηγικές επενδύσεις όπως τα vegan κρεατοσκευάσματα με βάση το ελαιόλαδο και αναπτύσσουμε τις εξαγωγές με βασικό στόχος μας να δημιουργήσουμε έναν όμιλο τροφίμων με ηγετική θέση στην Ελλάδα και σαφή εξωστρεφή προσανατολισμό».

Άξονες στρατηγικής

Σύμφωνα με τη διοίκηση, τα θετικά οικονομικά μεγέθη που επιτεύχθηκαν την περασμένη χρονιά αντικατοπτρίζουν την συνεχιζόμενη ανοδική πορεία της Creta Farms στην ελληνική αγορά αλλαντικών. Στη διάρκεια του περασμένου έτους, η Creta Farms ενδυνάμωσε περαιτέρω την παρουσία των προϊόντων της, τόσο στο κανάλι της λιανικής, σε αλυσίδες μικρού και μεσαίου μεγέθους, όσο και στο Ho.Re.Ca. όπου έχει ανακτήσει σε μεγάλο βαθμό το μερίδιο αγοράς που κατείχε προ της πανδημίας.

Παράλληλα, η εταιρεία εμπλούτισε την κατηγορία των Προψημένων Κρεατοσκευασμάτων και κατέκτησε μερίδιο πλέον του 70% στην αναπτυσσόμενη κατηγορία του κατεψυγμένου γύρου.

Με κύρια «όπλα» το Εν Ελλάδι και το Tostaki, η Creta Farms ενίσχυσε ακόμη το μερίδιο της τόσο στην premium κατηγορία με τα Εν Ελλάδι και Gourmet προϊόντα όσο και στην price sensitive κατηγορία με τη γκάμα προϊόντων Tostaki & Λακωνική.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις