Παρασκευή, 3 Μαΐ
18oC Αθήνα

Folli Follie: Η προσπάθεια για νέο ξεκίνημα – Τα σχέδια για ακίνητα και επιχειρηματικότητα

Folli Follie
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προσπάθειες να αφήσει πίσω τα «βάρη» του παρελθόντος και να συνεχίσει απρόσκοπτα την ανάπτυξη, διαχωρίζοντας τον τομέα των ακινήτων από τον επιχειρηματικό τομέα, καταβάλει η ομάδα της Folli Follie, υπό τις οδηγίες του Γιώργου Σάμιου, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας.

Στο πλαίσιο αυτό και βάσει του σχεδίου εξυγίανσης από την ομάδα της Folli Follie, ιδρύεται νέα εταιρεία, εκκρεμεί ωστόσο η αποδέσμευση ακίνητης περιουσίας, αξίας 28 εκατ. ευρώ και τραπεζικών λογαριασμών ποσού 3 εκατ. ευρώ. Επικαλούμενος την αποτίμηση της Deloitte, ο κ. Σάμιος ανέφερε ότι η συνολική αξία των περιουσιακών ξεπερνά τα 80 εκατ. ευρώ.

Τα επόμενα βήματα

Η εταιρεία εστιάζει στην εμπορική ανάπτυξη των σημάτων που διαθέτει το χαρτοφυλάκιό της, γι’ αυτό θεωρεί πολύ σημαντικό να μπορέσει να αποδεσμευθεί από τις οικονομικές «εκκρεμότητες» που άφησε πίσω της η προηγούμενη διοίκηση. Την ίδια στιγμή διεξάγει συζητήσεις για τη μίσθωση του κτιρίου που στεγάζονται τα γραφεία της στον Άγιο Στέφανο Αττικής, δεδομένου ότι το κτίριο είναι πλέον μεγαλύτερο από τις ανάγκες της, ενώ από τη μίσθωσή του θα ενισχύσει τη ρευστότητά της.

Ο κ. Σάμιος δήλωσε ότι υπάρχει μεγάλη θέληση από την ομάδα, όχι μόνο να σταθεί στα «πόδια» της η Folli Follie, αλλά να αναπτυχθεί. Ο ίδιος θύμισε την κομβική στιγμή, όταν τον Μάιο του 2018, ο όμιλος από 40 θυγατρικές και 42 εμπορικά σήματα, σε μια στιγμή βρέθηκε μετέωρος, χάνοντας την πλειονότητα από τις φίρμες που εκπροσωπούσε. Την ίδια στιγμή διεθνείς Οίκοι έδιναν οκτώ ημέρες ζωής στο FF Group, γι’ αυτό η διάσωσή της ήταν ένα μικρό «θαύμα» όπως το χαρακτήρισε.

Τα μεγέθη του ομίλου ήταν από μόνα τους ένα μεγάλο «στοίχημα» για τη διοίκηση που ανέλαβε να διαχειριστεί ό,τι είχε απομείνει. Τέσσερα χρόνια μετά, ο όμιλος αποδεικνύει ότι έχει «βρει το δρόμο του». Απασχολεί 1.000 εργαζόμενους μαζί με τους συνεργάτες και πραγματοποιεί πωλήσεις 40 εκατ. ευρώ, θέτοντας νέους αναπτυξιακούς στόχους. Η διοίκηση τηρεί απαρέγκλιτα τις οικονομικές της υποχρεώσεις προς το δημόσιο και τους εργαζόμενους, διαβεβαίωσε ο κ. Σάμιος, λέγοντας ότι σε μια τριετία έχουν καταβληθεί 6,5 και πλέον εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις.

Αναπτυξιακή στρατηγική

Αυτή τη στιγμή η FF Group διατηρεί 100 καταστήματα στην ελληνική αγορά. Τα μεγαλύτερα σήματα που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιό της είναι το Folli Follie, το Links of London και το Collective, που κινούνται ανοδικά, ενώ το νέο μεγάλο στοίχημα είναι η ανάπτυξη του σήματος Jack & Jones. Ήδη έχει συνάψει συμφωνία με τη Bestseller, μητρική της δανέζικης εταιρείας για 12 καταστήματα. Ικανοποιητική πορεία διαγράφει και η κατηγορία των cosmetics. Όσον αφορά τη Nike, τα συμβόλαια που είχε συνάψει με τον μεγάλο αθλητικό όμιλο δεν ανανεώθηκαν. Αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται το κατάστημα της Nike στο Σύνταγμα, ωστόσο το συμβόλαιο λήγει το καλοκαίρι του 2023.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός, ότι η εταιρεία «χτίζει» σχέσεις εμπιστοσύνης με τους προμηθευτές και με μεγάλους ομίλους και στο πλαίσιο αυτό σταδιακά ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της με διεθνώς αναγνωρίσιμες φίρμες. Η αναχρηματοδότηση γίνεται από ίδια κεφάλαια.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις