Τρίτη, 7 Μαΐ
25oC Αθήνα

Food Expo 2022: Δυναμική επιστροφή με φυσική παρουσία και 1.200 εκθέτες

Food Expo 2022: Δυναμική επιστροφή με φυσική παρουσία και 1.200 εκθέτες

Η FOOD EXPO, η μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών στην Ν.Α. Ευρώπη και μία από τις σημαντικότερες του είδους της διεθνώς, επέστρεψε δυναμικά και σε covid-free συνθήκες, στο Metropolitan Expo. Η έκθεση ξεκίνησε χθες 12 Μαρτίου και θα διαρκέσει μέχρι και τις 14 Μαρτίου.

Με τη συμμετοχή 1.200 Ελλήνων και ξένων εκθετών, 2.500 διεθνών αγοραστών και 700 στοχευμένων hosted buyers, η FOOD EXPO 2022 επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης, καθώς αποτελεί ένα κομβικό κέντρο εμπορικών συναντήσεων και συμφωνιών για τα Τρόφιμα και Ποτά στη χώρα μας.

Όπως τόνισε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιώργος Γεωργαντάς, στα εγκαίνια της έκθεσης: «Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης θα συνεχίσουν να στηρίζουν τους παραγωγούς, τους μεταποιητές και τους εξαγωγείς ελληνικών προϊόντων, γιατί έτσι στηρίζουμε την ελληνική οικονομία και κρατάμε ζωντανή την ελληνική περιφέρεια»

700 Hosted Buyers από 80 χώρες θα επισκεφτούν την έκθεση

Ένας από τους σημαντικότερους στόχους της FOOD EXPO είναι να παρέχει στους εκθέτες της όλες τις απαραίτητες διόδους και ευκαιρίες για να αναπτύξουν ή να αυξήσουν την εξωστρέφεια της επιχείρησής τους και να αυξήσουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα σε όσο περισσότερες αγορές του κόσμου γίνεται. Έτσι λοιπόν, η διοργανώτρια εταιρεία, με μία σειρά προωθητικών ενεργειών, προσέλκυσε στο πλαίσιο του Hosted Buyers Program 700 πιο σημαντικούς αγοραστές οι οποίοι αναμένεται να πραγματοποιήσουν πάνω από 12.000 b2b meetings με τους εκθέτες της FOOD EXPO 2022.

Συμμετέχουν Περιφέρειες, Επιμελητήρια & Δήμοι

Η FOOD EXPO 2022, ως το κορυφαίο εκθεσιακό γεγονός που προβάλει και αναδεικνύει τα προϊόντα της Ελλάδας, υποδέχεται και φέτος ως εκθέτες σε ειδικά διαμορφωμένα pavilions 12 περιφέρειες της Ελλάδας και συγκεκριμένα τις: Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Αττικής, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου. Επίσης, συμμετέχουν 7 Επιμελητήρια και συγκεκριμένα τα: Αχαϊας, Καρδίτσας, Κοζάνης, Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων, Λακωνίας αλλά και οι Δήμοι Σπάτων-Αρτέμιδος, Κρωπίας και Σαρωνικού. Οι επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών που δραστηριοποιούνται εντός της χωρικής τους αρμοδιότητας έχουν την δυνατότητα να προβάλλουν τα προϊόντα τους, υπό ένα κοινό brandname, σε ένα ευρύ και ειδικό αγοραστικό κοινό από όλη την Ελλάδα.

180 οινοποιητικές επιχειρήσεις συμμετέχουν στη Oenotelia 2022

Μεγαλύτερη από ποτέ, με συμμετοχές από μεγάλες οινοποιητικές μονάδες αλλά και μικρά κτήματα, η OENOTELIA θα αναπτυχθεί σε 3.200 τ.μ., προβάλλοντας οινοποιεία από όλες τις γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδας, καθώς επίσης και επιχειρήσεις αμπελοοινικού εξοπλισμού. Ενταγμένη στο πλαίσιο της FOOD EXPO, η OENOTELIA προσφέρει πλήθος σημαντικών συνεργειών καθώς δίνει στους επισκέπτες την δυνατότητα να αποκτήσουν μία ολοκληρωμένη, σφαιρική εικόνα τόσο για τον γαστρονομικό όσο και για τον οινικό πλούτο της Ελλάδας.

Εκδηλώσεις με στόχο την ενημέρωση & την εκπαίδευση

Η κορυφαία εκδήλωση Mediterranean Gastronomy Forum, που θα πραγματοποιηθεί και τις τρεις ημέρες της έκθεσης στο ειδικά διαμορφωμένο stage στο Hall 1, έχει ως στόχο την προβολή της μοναδικής γαστρονομικής και διατροφικής αξίας των ελληνικών τροφίμων και ποτών. Διακεκριμένοι chefs έχοντας ως «εργαλεία» τους εξαιρετικά προϊόντα από κάθε γωνιά της χώρας μας θα δείξουν στους Έλληνες, αλλά και διεθνείς επαγγελματίες επισκέπτες, πρωτότυπους τρόπους και μοναδικές ιδέες που μπορούν να αξιοποιήσουν όλα αυτά τα προϊόντα για να κάνουν την διαφορά στην επιχείρησή τους.

Επίσης, οι τελευταίες τάσεις και οι εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά την παραγωγή και συσκευασία των τροφίμων και ποτών, τα νέα πακέτα και οι ευκαιρίες για χρηματοδοτήσεις, οι εξαγωγικές δυνατότητες των ελληνικών τροφίμων και ποτών σε νέες αναπτυσσόμενες για αυτά αγορές, οι στρατηγικές προσέγγισης των καταναλωτών της νέας εποχής αλλά και όλα τα απαραίτητα marketing tools που χρειάζεται μία επιχείρηση του κλάδου για να αναπτυχθεί περαιτέρω, είναι μόνο μερικά από τα θέματα που αναλύονται στο stage του Workshops & Seminars, στο Hall 2.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις