Κυριακή, 5 Μαΐ
16oC Αθήνα

La Pasteria: Στηρίζει την ανάπτυξη στο ιταλικό «στοιχείο» – Η επόμενη μέρα

La Pasteria: Στηρίζει την ανάπτυξη στο ιταλικό «στοιχείο» – Η επόμενη μέρα

Στρατηγική για την ενίσχυση του προφίλ της στην ιταλική κουζίνα, μέσα από την ανάπτυξη του δικτύου της, επιχειρεί η La Pasteria, επαναπροσδιορίζοντας τη θέση της στην ελληνική αγορά.  

Ο τομέας, που δίνει μεγαλύτερη έμφαση η διοίκηση είναι η ενίσχυση της γευστικής γκάμας με αυθεντικές ιταλικές γεύσεις, όπως τόνισαν σε εκπροσώπους του Τύπου, οι Χρήστος Τσάβεζ και Βασίλης Ψυμούλης, executive chefs της La Pasteria, κατά την παρουσίαση μενού εμπνευσμένου από διάφορες περιοχές της Ιταλίας, στο κατάστημα του Κολωνακίου. Οι δυο τους μοιράστηκαν λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο εμπνεύστηκαν το σχεδιασμό του limited menu Giro d’ Italia κι όπως ανέφεραν, δίνουν μεγάλη έμφαση στη διατήρηση ποιοτικών στοιχείων.  Από την πλευρά της η διοίκηση ανέφερε ότι το δίκτυο θα επιδιώξει να αποτελεί έναν από τους τοπ προορισμούς της ιταλικής κουζίνας. 

Αναπτυξιακή στρατηγική

Ήταν το φθινόπωρο του 2021, όταν η La Pasteria, μαζί με Goody’s, Everest, και Evercat, θυγατρικές της Vivartia, προχώρησαν σε συγχώνευση μέσω απορρόφησης από τη Goody’s.  Όπως είχε ανακοινωθεί τότε, στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα ισχυρό σήμα, ικανό να ανταπεξέλθει με μεγαλύτερη ευελιξία στις επιχειρηματικές προκλήσεις, του χώρου των υπηρεσιών εστίασης.  Το Μάρτιο του 2021, ο όμιλος Vivartia μπήκε στην ομπρέλα του αμερικανικού fund CVC Capital, που εκπροσωπείται από τον Άλεξ Φωτακίδη.  Το 2021, οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 592 εκατ. ευρώ.

Σχετικά με την La Pasteria, αυτή τη στιγμή το δίκτυο διαθέτει 16 καταστήματα, ενώ οι αποφάσεις που αφορούν στο άνοιγμα νέων εστιατορίων, γίνονται βάσει στρατηγικής.  Εστιατόρια λειτουργούν στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, εκ των οποίων κάποια βρίσκονται σε εμπορικά κέντρα. Οι καθαρές πωλήσεις της αλυσίδας το 2021, αυξήθηκαν κατά 45,4% έναντι του 2020. Κατά την περίοδο του lockdown, όπου τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά, η στρατηγική της εταιρείας επικεντρώθηκε στην ενίσχυση της προϊοντικής γκάμας και του τομέα delivery. Σ’ αυτό το πλαίσιο ξεκίνησε από το 2020 συνεργασία με τις πλατφόρμες παραγγελιών Wolt και e-food, συμμετέχοντας και σε προωθητικές ενέργειες.

 

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις