Κυριακή, 28 Απρ.
21oC Αθήνα

Lamda Development: Πόλος έλξης τα 4 εμπορικά κέντρα – Γιατί οι τουρίστες κάνουν shopping στην Ελλάδα

Lamda Development: Πόλος έλξης τα 4 εμπορικά κέντρα – Γιατί οι τουρίστες κάνουν shopping στην Ελλάδα

Σε απόλυτο προορισμό όχι μόνο για τους Έλληνες, αλλά και για τους επισκέπτες της χώρας μας από το εξωτερικό, έχουν εξελιχθεί τα εμπορικά κέντρα της Lamda Development, καθώς στα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η κοντινή απόσταση από αεροδρόμια και οι πωλήσεις tax free.

Οι καταναλωτές επιβεβαιώνουν, ότι τα εμπορικά κέντρα της Lamda Development σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών, γαστρονομίας, διασκέδασης και πολιτισμού γι’ αυτό και προτιμώνται όχι μόνο από τους Έλληνες, αλλά και από πολίτες του εξωτερικού.

Διαθέτουν περισσότερα από 621 brands και tax free shopping, ενώ, είναι στρατηγικά τοποθετημένα σε μεγάλες οδικές αρτηρίες και πολύ κοντά σε ΜΜΜ.

Κοντά σε αεροδρόμια

Ειδικά στο Designer Outlet Athens που απέχει μόλις 15 λεπτά από το Ελευθέριος Βενιζέλος, και το Cosmos της Θεσσαλονίκης λειτουργεί και tax refund υπηρεσία και υπηρεσία αποθήκευσης αποσκευών, καθιστώντας τα δύο συγκεκριμένα εμπορικά κέντρα της Lampa Development  ιδανική στάση στο δρόμο προς ή από το αεροδρόμιο.

Το εμπορικό κέντρο Designer Outlet
Το εμπορικό κέντρο Cosmos

Για τους τουρίστες υπάρχουν επιπλέον λόγοι που επισκέπτονται τα malls του ομίλου για να κάνουν τις αγορές τους. Ειδικότερα, οι tax free πωλήσεις των malls της Lamda Development έχουν ξεπεράσει τα αντίστοιχα επίπεδα του 2019.  Ειδικότερα παρατηρείται, ότι στα εμπορικά κέντρα ενισχύθηκε η επισκεψιμότητα από τουριστικές αγορές, όπως το Ισραήλ, η Αίγυπτος και ο Λίβανος κι αλλού.

Το εμπορικό κέντρο The Mall Athens

Επιπλέον παροχές

Συμπληρωματικά, μέσω του Golden Hall, η Lamda Development έχει εγκαινιάσει μια ακόμα καινοτομία: Την έννοια του integrated mall, καθώς στο συγκεκριμένο εμπορικό κέντρο λειτουργούν το Μουσείο των Ολυμπιακών Αγώνων, ο χώρος παιδικής Εκπαίδευσης και Ψυχαγωγίας Xplore καθώς και το πρώτο ενυδρείο της Αθήνας. 

Το εμπορικό κέντρο Golden Hall

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, τα εμπορικά κέντρα της εταιρείας, να δίνουν μια ολοκληρωμένη πρόταση για όλη την οικογένεια και όλη την ημέρα, καθώς οι αγορές μπορούν να συνδυαστούν με φαγητό, διασκέδαση για μικρούς και μεγάλους, αλλά και πολιτισμό.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις