Παρασκευή, 3 Μαΐ
24oC Αθήνα

Miele Hellas: Το ράλι πωλήσεων, οι ηλεκτρικές σκούπες και τα 33 εκατ. ευρώ τζίρος το 2022

Miele Hellas: Το ράλι πωλήσεων, οι ηλεκτρικές σκούπες και τα 33 εκατ. ευρώ τζίρος το 2022

Η καλύτερη χρονιά της τελευταίας 20ετίας αποτέλεσε για τη Miele το 2022, αναμένοντας και για το 2023 διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και βάζοντας τα θεμέλια για πωλήσεις 100 εκατ. ευρώ το 2030, όπως ανέφερε σε εκπροσώπους του Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής Θάνος Κυριαζής, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την νέα επένδυση -που αφορά τη δημιουργία του Miele Experience Center στο Μαρούσι – στην οποία παρευρέθηκαν και τα ιδρυτικά μέλη της εταιρείας Dr. Markus Miele και Reinhard Zinkann.

Ο κ. Κυριαζής ανέφερε ότι, ο τζίρος την προηγούμενη χρονιά αυξήθηκε σε ποσοστό 4,5%, κυρίως λόγω των ανατιμήσεων, καθώς σε αριθμό τεμαχίων οι πωλήσεις κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη χρονιά. Διευκρίνισε δε, ότι το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Miele Hellas την τελευταία 20ετία, με αποτέλεσμα η εταιρεία να βρίσκεται στην ισχυρότερη χρηματοοικονομική θέση των 52 ετών της ιστορίας της στην ελληνική αγορά.

Ερωτηθείς για τις κατηγορίες με τη μεγαλύτερη ζήτηση, η απάντηση ήταν ότι οι ηλεκτρικές σκούπες διατηρούν τα πρωτεία στις πωλήσεις.

Στην ελληνική αγορά

Στην Ελλάδα η εταιρεία διατηρεί δίκτυο με 21 καταστήματα, συνεργασία με περισσότερους από 110 συνεργάτες, 310 σημεία πώλησης και δραστηριότητα σε 14 χώρες. Η ελληνική θυγατρική έχει σημαντικό ρόλο, καθώς αποτελεί κόμβο για την Κύπρο, την Αλβανία, το Κόσοβο και τη Βόρεια Μακεδονία.  Όραμα της διοίκησης είναι να τριπλασιάσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα μέχρι το 2030 και να αυξήσει εκθετικά το μερίδιο αγοράς στις 5 χώρες που δραστηριοποιείται.  

Όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε ο κος Κυριαζής: «Πρώτη στην ατζέντα της εταιρείας για την Ελλάδα, είναι η άνθιση μέσα από δημιουργία έως και 10 νέων καταστημάτων μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, ενώ η Miele έχει ήδη δείξει τη διάθεση για περαιτέρω επενδύσεις στην χώρα αφού πρόσφατα εγκαινίασε το ευρωπαϊκό τηλεφωνικό κέντρο με τη Sitel στην Αθήνα, που απασχολεί περίπου 200 άτομα και την Teleperformance στη Θεσσαλονίκη με 175 άτομα». 

Οι στρατηγικοί πυλώνες

Οι Dr. Markus Miele, Dr. Reinhard Zinkann και ο κος Θάνος Κυριαζής, μοιράστηκαν τους τρεις στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας για το 2023: την ενίσχυση του brand name της Miele Hellas στις 5 αγορές που δραστηριοποιείται (Ελλάδα, Κόσοβο, Κύπρο, Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία) – με αύξηση των μεριδίων αγοράς σε όλες τις κατηγορίες που επιχειρεί – την εστίαση στον καταναλωτή και στην δημιουργία ανώτερων εμπειριών εντός των καταστημάτων αλλά και την βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας και την ενίσχυση των δράσεων αειφόρου ανάπτυξης. 

Να σημειωθεί, ότι το νέο Miele Experience Center στην Αθήνα, εγκαινιάστηκε στις 14 Φεβρουαρίου 2023. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι απόγονοι των ιδρυτικών μελών, Dr.Markus Miele, Executive Director & Co-Proprietor και Dr. Reinhard Zinkann, Executive Director & Co-Proprietor, τους οποίους ο CEO της Miele Hellas, κ. Θάνος Κυριαζής, καλωσόρισε στους νέους χώρους της εταιρείας. 

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις