Τετάρτη, 24 Απρ.
25oC Αθήνα

Αρ. Παντελιάδης, ΜΕΤΡΟ, My Market:  «Ξεκίνησαν οι μειώσεις τιμών σε πολλά προϊόντα»

Αρ. Παντελιάδης, ΜΕΤΡΟ, My Market:  «Ξεκίνησαν οι μειώσεις τιμών σε πολλά προϊόντα»

Αισιόδοξες εκτιμήσεις για αποκλιμάκωση του πληθωρισμού και της ακρίβειας έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της METRO ΑΕΒΕ – Μy Market κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, στο περιθώριο της HοReCa, διευκρινίζοντας ωστόσο, ότι οι μειώσεις αυτές είναι πολύ μικρότερες από τις ανατιμήσεις της τελευταίας διετίας.

Μεταφέροντας το κλίμα της αγοράς, ανέφερε ότι το υψηλό κόστος ενέργειας, επηρέασε όλους ανεξαιρέτως τους κλάδους.  Εστιάζοντας ωστόσο την αναφορά του στις κατηγορίες, που οι τιμές τους επηρεάστηκαν από τις μεγάλες αυξήσεις του κόστους ενέργειας, ανέφερε ότι ναι μεν οι επιπτώσεις αφορούσαν όλους τους τομείς, ωστόσο υπάρχουν προϊόντα που οδηγήθηκαν σε υψηλότερα επίπεδα τιμών, όπως είναι τα σπορέλαια, ο καφές, τα χαρτικά κι άλλα.  Στην παρούσα φάση, φαίνεται ότι η επαναφορά σε παλαιότερες τιμές ξεκίνησε από τα γαλακτοκομικά.

Στη συνέχεια ο κ. Παντελιάδης αναφέρθηκε στη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή. Τόνισε ότι το «Καλάθι του Νοικοκυριού» ήταν πολύ σημαντικό, ωστόσο φαίνεται ότι οι εκπτώσεις και οι προσφορές που κάνουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ είναι ισχυρότερες.  «Το παιχνίδι παίζεται στις προσφορές, καθώς ο Έλληνας καταναλωτής έχει εκπαιδευτεί σε αυτόν τον τομέα» τόνισε χαρακτηριστικά.

Πολιτική μείωσης κόστους

Το μεγάλο ενεργειακό κόστος, η Metro αντιμετωπίζει με στοχευμένη στρατηγική, που μεταξύ άλλων προβλέπει και την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελς σε επιλεγμένα καταστήματα, τα οποία βρίσκονται στο στάδιο αναμονής για σύνδεση με το ΔΕΔΔΗΕ.  Πρόκειται για νέου τύπου επενδύσεις, στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης, που έχουν ενταχθεί για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.  Αξιοσημείωτο είναι, ότι από το επενδυτικό πρόγραμμα των 250 εκατ. ευρώ που δρομολογεί, περί τα 62,5 εκατ. ευρώ αφορούν «πράσινες» επενδύσεις, στις οποίες, μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται και οι επενδύσεις για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελς, απ’ όπου προβλέπεται η κάλυψη των αναγκών του ομίλου σε ενέργεια.

Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη, του ομίλου κατά το προηγούμενο έτος, παρά τις μεγάλες αυξήσεις κόστους, ωστόσο η στρατηγική της διοίκησης ήταν αποτελεσματική, όπως αποτυπώθηκε στην κερδοφορία του 2022, η οποία ήταν μεγαλύτερη έναντι του 2021. 

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις