Σάββατο, 27 Απρ.
19oC Αθήνα

Παπουτσάνης: 29% αύξηση πωλήσεων το 2022 – Το Αρκάδι και τα επώνυμα σαπούνια – Δηλώσεις CEO M. Τασόπουλου

Παπουτσάνης: 29% αύξηση πωλήσεων το 2022 – Το Αρκάδι και τα επώνυμα σαπούνια – Δηλώσεις CEO M. Τασόπουλου

Για 7η χρονιά η Παπουτσάνης πέτυχε και το 2022 διψήφια αύξηση κύκλου εργασιών, προερχόμενη τόσο από την ανάπτυξη του όγκου όσο και την αύξηση των τιμών πώλησης, ενώ με θετικούς οιωνούς κινείται και το 2023, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Μενέλαο Τασόπουλο.

Η στρατηγική του έτους στηρίζεται κατά προτεραιότητα στην ανάπτυξη επώνυμων προϊόντων, την είσοδο σε νέες κατηγορίες με κύριο όχημα το Αρκάδι, τον εμπλουτισμό της ήδη υπάρχουσας γκάμας προϊόντων καθώς και την ενίσχυση του ξενοδοχειακού τομέα και των σαπωνομαζών.

Προϊόντα με τη μεγαλύτερη ζήτηση

Συγκεκριμένα, το 2022 οι πωλήσεις της Παπουτσάνης αυξήθηκαν κατά 29%, Από τους τομείς που δραστηριοποιείται, το 18% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 19% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 43% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 20% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

Όσον αφορά την κερδοφορία, τα μεν κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,9 εκατ. ευρώ έναντι 6,1 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μείωση κατά 36%, τα δε κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 3 εκατ. ευρώ έναντι 4,9 εκατ. το προηγούμενο έτος μειωμένα κατά 39%.

Η τιμολογιακή πολιτική

Το 2022 ήταν χρονιά εξαιρετικών προκλήσεων με διαρκώς αυξανόμενες πιέσεις κόστους σε όλα τα επίπεδα από τις πρώτες ύλες και την ενέργεια μέχρι τα μεταφορικά, ενώ την ίδια στιγμή η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών έβαινε μειούμενη. Σε αυτό το έντονα πληθωριστικό περιβάλλον, η διοίκηση τονίζει ότι, έπρεπε να συγκεραστεί η ανάγκη αύξησης των τιμών πώλησης προκειμένου να καλυφθούν τα παραπάνω κόστη με την παράλληλη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας και την εξασφάλιση της ανάπτυξής της, αύξησης των μεριδίων στις διάφορες αγορές που δραστηριοποιείται και βελτίωσης της κερδοφορίας της βραχυπρόθεσμα αλλά κυρίως μεσο/μακροπρόθεσμα που είναι και ο στρατηγικός στόχος. Έτσι οι πιέσεις από την πλευρά του κόστους μετακυλίθηκαν στις τιμές πώλησης σε ένα σημαντικό βαθμό και όχι στο σύνολο τους, λαμβάνοντας υπόψη καταρχήν τον στόχο διατήρησης και ανάπτυξης του όγκου πωλήσεων και την αύξηση της διείσδυσης των προϊόντων στα νοικοκυριά, παράγοντες με μονιμότερη επίδραση μακροπρόθεσμα, αλλά και τον εν μέρει προσωρινό χαρακτήρα των έντονων πληθωριστικών πιέσεων από την πλευρά του κόστους.

Πώς θα κινηθεί το 2023

Θετικές ενδείξεις επικρατούν για το τρέχον έτος, καθώς σύμφωνα με τον Μ. Τασόπουλο: «Οι πρώτες εντυπώσεις από την εξέλιξη των τιμών των υλών και ενέργειας κατά το πρώτο τρίμηνο είναι ενθαρρυντικές και σε συνδυασμό με την είσοδο σε νέες προϊοντικές κατηγορίες μέσω της εξαγοράς του Αρκάδι, τη διεύρυνση και επέκταση της διεθνούς παρουσίας της Παπουτσάνης, την επάνοδο του τουρισμού σε προ-πανδημικά επίπεδα και την ολοκλήρωση του τριετούς επενδυτικού πλάνου, δημιουργούνται θετικές προϋποθέσεις για το 2023».

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις