Κυριακή, 5 Μαΐ
16oC Αθήνα

Ψηφιακές επενδύσεις από τη Μασούτης: Το ξεκίνημα και η πορεία της

Ψηφιακές επενδύσεις από τη Μασούτης: Το ξεκίνημα και η πορεία της

Μια ενισχυμένη Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού η οποία, μεγιστοποιεί συνδυαστικά τις δυνατότητες δύο κλάδων: των νέων τεχνολογιών και του marketing συστήνει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης, που διανύει 45 χρόνια ζωής στον κλάδο του λιανεμπορίου.

«Για την εταιρεία μας ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι απλώς ένας τίτλος, αλλά μια συνολική αντίληψη την οποία κάνουμε πράξη με στόχο την αποτελεσματικότερη λειτουργία μας και τελικά την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, καθώς πιστεύουμε ότι όλα ξεκινούν και πρέπει να καταλήγουν στον άνθρωπο» αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γιάννης Μασούτης.

Τη Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού αναλαμβάνει ο Σάββας Τορτοπίδης, διευθυντής πληροφορικής της εταιρείας, που θα έχει πρόσθετο ρόλο την οργάνωση και ψηφιοποίηση του marketing.

Η νέα οργανωτική δομή επιτυγχάνει την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, μέσα από ένα data driven περιβάλλον που ενισχύει την παραδοσιακή σχέση αλληλεπίδρασης με τον καταναλωτή. Βρίσκεται στην αιχμή των διεθνών τάσεων της αγοράς, καθώς δημιουργεί νέα προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν πληρέστερα και άμεσα τις καταναλωτικές ανάγκες.

 

Με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη  

Ο Μασούτης είναι ελληνική αλυσίδα καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων και ποτών με έδρα τη Θέρμη της Θεσσαλονίκης στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1976 από τον Διαμαντή Μασούτη, έναν άνθρωπο ιδιαίτερα δυναμικό και τολμηρό, που κατάφερε μέσα από πολλαπλές εξαγορές ανταγωνιστικών του καταστημάτων να καταστήσει την αλυσίδα Μασούτη «κυρίαρχο» της Βόρειας Ελλάδας για πολλά χρόνια. Μεταξύ άλλων εξαγόρασε την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Ατλάντικ και την Προμηθευτική που αποτέλεσε τη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της, καθώς και μερικά καταστήματα Σκλαβενίτης κυρίως στην Αττική. Έτσι, ισχυροποίησε το δίκτυο και τη δράση της, η οποία πλέον επεκτείνεται σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.   

Οι σημαντικότερες κινήσεις που πραγματοποίησε μέσα στο 2020 αποτέλεσαν το λανσάρισμα του ηλεκτρονικού καταστήματος, e-shop, δίνοντας τη δυνατότητα για «Διανομή στο Σπίτι» σε 45 πόλεις της Ελλάδας.  Επιπλέον, το 2020, αποτέλεσε την 9η συνεχή χρονιά που κατατάχθηκε στις εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, αποσπώντας επίσης διάκριση για μια ακόμα χρονιά στα Supermarket Awards.

Σήμερα το δίκτυό της διαθέτει συνολικά 333 καταστήματα εκ των οποίων τα 311 αφορούν καταστήματα λιανικής, 22 χονδρικής Cash & Carry, ένα κέντρο αποθήκευσης και διανομής στο Καβαλάρι και ένα στο Βιομηχανικό πάρκο Μαρκόπουλο, Αττική. Γεωγραφικά καλύπτει όλες τις περιφέρειες της Μακεδονίας, της Θράκης, της Θεσσαλίας, της Ηπείρου, τη Φθιώτιδα, την Εύβοια, την Αιτωλοακαρνανία, την Αττική (με 54 σημεία πώλησης) και τα νησιά Θάσο, Λήμνο, Λέσβο, Χίο και Άνδρο. Απασχολεί περισσότερους από 8.150 εργαζόμενους.

 

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις