Τρίτη, 7 Μαΐ
21oC Αθήνα

Στ. Χατζηιωάννου: Αίσιο τέλος σε δικαστική διαμάχη για τον mr «easy» – Η ποινή για ελληνική εταιρεία στάθμευσης αυτοκινήτων

Στ. Χατζηιωάννου: Αίσιο τέλος σε δικαστική διαμάχη για τον mr «easy» – Η ποινή για ελληνική εταιρεία στάθμευσης αυτοκινήτων

Απόλυτα δικαιωμένος από την απόφαση του δικαστηρίου, που τον ορίζει ως αποκλειστικό δικαιούχο του εμπορικού σήματος easy είναι ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου. Είχε προσφύγει στη Δικαιοσύνη με καταγγελία για υποκλοπή του σήματος easy προς τον επιχειρηματία Νικόλαο Αγραφιώτη, ο οποίος διατηρεί χώρο στάθμευσης για ταξιδιώτες του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος με την επωνυμία easyairpark.

Το Πρωτοδικείο Αθηνών και πιο συγκεκριμένα το Τμήμα Ειδικού Εμπορικού Δικαίου, που δημοσίευσε την απόφασή του τον Ιανουάριο 2022, αναγνώρισε τα δικαιώματα της easyGroup, δέχθηκε όλα τα επιχειρήματά της και αναγνώρισε τη μεγάλη φήμη και την ισχυρή διακριτική ικανότητα της ένδειξης easy ως εμπορικού σήματος, διακριτικού γνωρίσματος των δραστηριοτήτων της.

Το Δικαστήριο διέταξε την παύση κάθε χρήσης της ένδειξης easyairpark.gr από τον κ. Αγραφιώτη και τη μεταβίβαση του ομώνυμου domain name στην easyGroup, με απειλή ποινής 5 χιλιάδων ευρώ για κάθε παράβαση και 1 μήνα κράτηση.

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της: «Η easyGroup κατάφερε σημαντική νίκη στα ελληνικά δικαστήρια, έναντι μιας ακόμη απόπειρας προσπάθειας υποκλοπής τις επωνυμίας easy»

Η ανακοίνωση

Η προσπάθεια της easyGroup να υπερασπιστεί το εμπορικό της σήμα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για την προστασία των καταναλωτών, που πιθανώς να πίστευαν ότι η επιχείρηση του κ. Αγραφιώτη ήταν μέλος του easy family of brands ενώ κάτι τέτοιο δεν ίσχυε. Ακόμη περισσότερο, η προστασία του business model που πρεσβεύει η easyGroup είναι σημαντική, καθώς μέσα από τα δικαιώματα (royalties) που εισπράττει η εταιρεία από τα μέλη της οικογένειας easy (μεταξύ των οποίων και η easyJet), χρηματοδοτεί το έργο του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου (Stelios Philanthropic Foundation – www.steliosfoundation.gr), που προσφέρει σημαντικό έργο στην Ελλάδα.

Η επαναφορά του καθιερωμένου, ήδη από το 2008, θεσμού των Βραβείων Νεανικής Επιχειρηματικότητας (www.steliosfoundation.gr/vraveia-epicheirimatikotitas), για νέους επιχειρηματίες κάτω των 40 ετών που ξεκίνησαν τη δική τους επιχείρηση στην Ελλάδα τα τελευταία 5 χρόνια, προγραμματίζεται για τον Ιούνιο του 2022. Το Ίδρυμα επίσης εξακολουθεί να στηρίζει το πρόγραμμα υποτροφιών για μαθητές που επιθυμούν να φοιτήσουν στα εκπαιδευτήρια Δούκα (www.steliosfoundation.gr/ypotrofies), ενώ υπερήφανα συνεχίζει τη δράση «Φαγητό από Καρδιάς» (www.steliosfoundation.gr/faghto-apo-kardias) που λειτουργεί σε 6 σημεία στην Αθήνα και μόνο το 2021 μοίρασε δωρεάν 1.700.000 σνακ σε συνανθρώπους μας που τα είχαν ανάγκη.

Να σημειωθεί, ότι ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου είναι δημιουργός και ιδιοκτήτης του easyGroup, στην ομπρέλα του οποίου βρίσκονται τα εμπορικά σήματα easy (easy family of brands – www.easygroup.com.gr, που συμπεριλαμβάνει και τις easyJet, easyHotel, easyCar, easyFerry κ.α. Για πρώτη φορά κατέγραψε το σήμα για να το χρησιμοποιήσει στην αεροπορική του εταιρεία το 1994 και μάλιστα πάνω σε μία χαρτοπετσέτα.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις