Τετάρτη, 24 Απρ.
25oC Αθήνα

H Barbie αποτελεί το Κορυφαίο Εμπορικό Σήμα Παιχνιδιού Παγκοσμίως για το 2020

H Barbie αποτελεί το Κορυφαίο Εμπορικό Σήμα Παιχνιδιού Παγκοσμίως για το 2020

Η Mattel ανακοίνωσε ότι το εμβληματικό brand Barbie® έχει ανακηρυχθεί ως Top Global Toy Property για τη χρονιά 2020 από τον Όμιλο NPD, μια παγκόσμια εταιρεία ερευνών και πληροφοριών.

Επιπλέον, η Barbie συνεχίζει να πρεσβεύει παγκοσμίως τη διαφορετικότητα και την ισότητα στον χώρο της κούκλας με μια νέα σειρά Fashionista, η οποία περιλαμβάνει τον Ken σε αναπηρικό αμαξίδιο, τον Ken με μαλλιά afro και την Barbie με πιο ανοιχτό χρώμα δέρματος, με λεύκη – όλα για πρώτη φορά. Επίσης, λανσάρει μια νέα συσκευασία προϊόντων που περιλαμβάνει επαναχρησιμοποιούμενο τσαντάκι, ώστε τα παιδιά να μπορούν να μεταφέρουν τις κούκλες τους παντού!

Από το ξεκίνημα της σειρά Fashionistas, η Barbie προάγει τη διαφορετικότητα παρουσιάζοντας περισσότερες από 175 εμφανίσεις, προσφέροντας μια ποικιλία από διαφορετικά χρώματα στο δέρμα, τα μάτια, στα είδη μαλλιών, σε σωματότυπους και πολλά στυλ για να επιλέξουν.

Η Lisa McKnight, Senior Vice President και Global Head of Doll της Barbie δήλωσε, «Καθώς η Barbie αναδείχθηκε ως το #1 Top Global Toy Property* και παραμένει το #1 Fashion Doll Property**, το μήνυμα είναι σαφές ότι τώρα είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Ως η πιο διαφοροποιημένη σειρά fashion κούκλας στην αγορά, αναλαμβάνουμε μεγάλη ευθύνη για την καλύτερη απεικόνιση του κόσμου γύρω μας και γνωρίζουμε ότι υπάρχουν σημαντικά οφέλη από την έκθεση των παιδιών σε κούκλες με διαφορετικό χρώμα δέρματος, τύπους μαλλιών, δυνατότητες και πολλά άλλα. Είμαστε περήφανοι που προσφέρουμε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα διαφορετικών επιλογών με την τελευταία σειρά Barbie Fashionistas, ώστε περισσότερα παιδιά να βλέπουν τον εαυτό τους να αντανακλάται σε αυτή τη σειρά με κούκλες.»

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις