Πέμπτη, 25 Απρ.
22oC Αθήνα

Α. Παντελιάδης (CEO My Market): «Στο δεύτερο lockdown, τετραπλασιάστηκαν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες»

Α. Παντελιάδης (CEO My Market): «Στο δεύτερο lockdown, τετραπλασιάστηκαν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες»

Επενδύσεις εν μέσω πανδημίας σχεδιάζει να υλοποιήσει ο όμιλος ΜΕΤΡΟ ΑΒΕΕ, που δραστηριοποιείται στην χονδρική, μέσα από τα Cash & Carry και την λιανική μέσα από τα My Market

Όπως τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του My Market Αριστοτέλης Πανελιάδης, ο όμιλος θα δώσει έμφαση στην ενίσχυση των on line εγκαταστάσεων,  στην προσθήκη νέων καταστημάτων καθώς στην επέκταση των αποθηκευτικών χώρων, με τις συνολικές επενδύσεις να εκτιμώνται στα 35 εκατ. ευρώ για την επόμενη χρήση.

Οι νέες καταναλωτικές συνήθειες

Τόσο κατά την περίοδο της πρώτης καραντίνας, όσο και την περίοδο που διανύουμε, η ζήτηση από τα ηλεκτρονικά καταστήματα κατέγραψε μεγάλη αύξηση.  Από τις 7 Νοεμβρίου που επιβλήθηκε το δεύτερο lockdown, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες τετραπλασιάστηκαν σε σχέση με το πρώτο lockdown, ενώ και η λίστα των παραγγελιών είναι μεγαλύτερη.   

Σημαντικό όμως είναι το γεγονός ότι, υπήρξε βελτίωση ως προς την αμεσότητα παράδοσης των παραγγελιών, όπως τονίζει ο κ. Παντελιάδης. Επίσης, οι προσπάθειες για διαρκή βελτίωση του on line καταστήματος συνεχίζονται, παρόλο που όπως εκτιμά ο ίδιος, μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή μετάδοσης του κορονοϊού, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις θα μειωθούν ελαφρά, καθώς πολλοί από τους πελάτες θα επιστρέψουν στα φυσικά καταστήματα.

Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ αποτελεί εξαίρεση στον κλάδο λιανεμπορίου, καταγράφοντας σε γενικές γραμμές αύξηση των πωλήσεων, παρά την παγκόσμια υγειονομική κρίση. Στην περίπτωση του My Market, ο Α. Παντελιάδης εκτιμά ότι το 2020, ο κύκλος εργασιών της αλυσίδας θα αυξηθεί κατά 5,5% και θα διαμορφωθεί στα 1,330 εκατ. ευρώ.

Ο κορονοϊός στα σούπερ μάρκετ

Ο κ. Παντελιάδης, παίρνει επίσης θέση για τα συμπεράσματα πρόσφατης βρετανικής έρευνας, τα οποία επικαλείται και ο ΙΕΛΚΑ, απ’ όπου προκύπτει ότι τα σούπερ μάρκετ αποτελούν εστίες μετάδοσης του κορονοϊού. Αναφερόμενος στο αυστηρό πρωτόκολλο που εφαρμόζει κάθε κατάστημα της αλυσίδας εάν κι εφόσον υπάρξει κρούσμα, εξηγεί, γιατί οι πελάτες και οι εργαζόμενοι πρέπει να νοιώθουν ασφαλείς. 

Όπως λέει «Εάν εντοπιστεί κάποιο κρούσμα, το κατάστημα θα κλείσει για απολύμανση, όλοι οι εργαζόμενοι που ήρθαν σε επαφή με τον φορέα του ιού θα περάσουν από τεστ. Εάν το κρούσμα είναι πρόσφατο οι εργαζόμενοι παραμένουν στα σπίτια τους για λίγες ημέρες και το κατάστημα είτε θα λειτουργήσει με προσωπικό άλλων καταστημάτων, είτε θα κλείσει για κάποιες ημέρες.  

Να σημειωθεί, ότι ο όμιλος έχει δαπανήσει περίπου 1,5 εκατ. ευρώ, για την λήψη μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού, αποκτώντας τον απαραίτητο εξοπλισμό, όπως πλεξιγκλάς, μάσκες, αντισηπτικά, τεστ κ.λπ.  Επίσης, για την κάλυψη της αυξημένης κίνησης, προχώρησε σε 900 προσλήψεις.

Τέλος, αναφορικά με τις ανατιμήσεις που έχουν διαπιστωθεί σε ορισμένα προϊόντα που πωλούνται μέσα από τα σούπερ μάρκετ, ο κ. Παντελιάδης εξηγεί, ότι είναι ελάχιστες και οφείλονται κυρίως στις αναταραχές που έχουν δημιουργηθεί λόγω του κορονοϊού.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις