Οικονομία

Απίστευτο χάθηκαν 2,5 δισεκατομμύρια λόγω… φόβου!

Με την Ελλάδα να χρεοκοπεί και να ... επιστρέφει στη δραχμή εδώ και δύο χρόνια από τις τράπεζες... πέταξαν ούτε λίγα, ούτε πολλά 65 δισεκατομμύρια ευρώ

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Άλλοι, όσοι έχουν τη δυνατότητα και κυρίως πολλά χρήματα τα απέσυραν από της ελληνικές τράπεζες και τα έστειλαν … ταξίδι στο εξωτερικό, άλλοι απλά τα έβγαλαν από την τράπεζα και τα… έθαψαν, κάπου που θεωρούν πως είναι σίγουρα.
Όλοι πάντως έχασαν.
Πόσα;
Πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια, τόσοι είναι οι τόκοι που θα είχαν τα χρήματα αυτά αν είχαν μείνει στους λογαριασμούς!
Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό πως ορισμένοι από τους μεγαλοκαταθέτες, ακριβώς επειδή έχουν μεγάλα ποσά και θα μπορούσαν να επιτύχουν υψηλά επιτόκια ως και 7% είναι και οι πιο χαμένοι της υπόθεσης!
Βέβαια η… πρακτική της απόσυρσης λόγω φόβου χρεοκοπίας είχε και άλλες παρενέργειες. Την εκτίναξη του εγκλήματος καθώς το… μυστικό έφτασε και στα αυτιά των εγκληματιών που έβαλαν στο μάτι τα … σεντούκια!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Alpha Bank: Ο οδικός χάρτης της επόμενης μέρας για την οικονομία, το τραπεζικό σύστημα και οι στρατηγικές προτεραιότητες της τράπεζας
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Alpha Bank, Βασίλης Ψάλτης αναφέρθηκε στις στρατηγικές προτεραιότητες της τράπεζας, με την 1η να αφορά την ενίσχυση της σχέσης με τον πελάτη και τη 2η τη διοχέτευση κεφαλαίων σε τομείς με πραγματικές δυνατότητες ανάπτυξης και εξωστρέφειας
Βασίλης Ψάλτης