Παρασκευή, 26 Απρ.
17oC Αθήνα

Διευθύνων σύμβουλος Delifrance: «30% πτώση στις πωλήσεις κρουασάν, λόγω κορονοϊού»

Διευθύνων σύμβουλος Delifrance: «30% πτώση στις πωλήσεις κρουασάν, λόγω κορονοϊού»

O Iωάννης Ρούδας, διευθύνων σύμβουλος της Delifrance Hellas, που πουλά 25 εκατ. κρουασάν στην Ελλάδα, αναλύει στη Μαίρη Παπακωνσταντίνου και το newsit.gr πώς βίωσε ο κλάδος μαζικής εστίασης τον κορονοϊό.

Καθώς βρισκόμαστε στην «καρδιά» του καλοκαιριού και παραδοσιακά στο ζενίθ του τουρισμού, οι παραγγελίες σε κατεψυγμένα κρουασάν και είδη αρτοποιίας θα έπρεπε να εκτοξευτούν, τουλάχιστον από τα ξενοδοχεία, τα αεροδρόμια ή τους σταθμούς τρένων, όπως συνέβαινε τα παλαιότερα χρόνια. Ωστόσο, φέτος το γεγονός ότι πολλά ξενοδοχεία θα αργήσουν να ανοίξουν ή δεν θα λειτουργήσουν καθόλου, αλλά και η μειωμένη τουριστική προσέλευση, έχουν ωθήσει τις παραγγελίες σε μείωση που φθάνει στο 30%. Αντιστάσεις απέναντι στην κρίση κράτησαν οι φούρνοι και τα ζαχαροπλαστεία.   

Όπως εκτιμά ο κ. Ρούδας, στον κλάδο θα υπάρξουν συνέργειες και συγχωνεύσεις, εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης, αλλά και της οικονομικής κρίσης, που προηγήθηκε.

Θυγατρική ενός γαλλικού κολοσσού, που παγκοσμίως διακινεί περί τα 4,5 δισ. τεμάχια κρουασάν, η Delifrance Hellas, πρωταγωνιστεί στην αγορά κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας, προμηθεύοντας με αλμυρές και γλυκές γεύσεις από φούρνους και ζαχαροπλαστεία, μέχρι εστιατόρια, Οργανισμούς, ξενοδοχεία κι επώνυμες αλυσίδες εστίασης. Εκτός από την ελληνική αγορά, η Delifrance Hellas, διανέμει επίσης, για λογαριασμό της μητρικής εταιρείας τα προϊόντα της σε αγορές της Κύπρου, των Βαλκανίων και τελευταία στην Τουρκία, όπου σχεδιάζει δυναμική ανάπτυξη.

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις