Οικονομία

Ξανα… πληρώσαμε το ΔΝΤ

Η Ελλάδα αποπλήρωσε ένα ποσό ύψους 186,3 εκατομμυρίων ευρώ στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, αποφεύγοντας μια νέα αθέτηση πληρωμών έναντι του διεθνούς χρηματοοικονομικού οργανισμού, εν μέσω των συνεχιζόμενων διαπραγματεύσεων για ένα τρίτο πακέτο στήριξης της οικονομίας της.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

“Η Ελλάδα αποπλήρωσε τους τόκους οι οποίοι οφείλονταν στο ΔΝΤ σήμερα”, ανέφερε εκπρόσωπος του ταμείου σε ανακοίνωσή του.

Μετά την αθέτηση πληρωμών της Ελλάδας έναντι του θεσμού την 30ή Ιουνίου και στα μέσα Ιουλίου, ένα δάνειο των Ευρωπαίων επέτρεψε στην Αθήνα να εξοφλήσει τις καθυστερούμενες οφειλές της την 20ή Ιουλίου. Συνολικά η Ελλάδα οφείλει να αποπληρώσει στο ΔΝΤ 22 δισεκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο του δανείου της, σύμφωνα με τον ιστότοπο του θεσμού.

Η προσεχής πληρωμή, που ανέρχεται σε περίπου 306 εκατ. ευρώ, προβλέπεται να γίνει την 1η Σεπτεμβρίου.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Επίσκεψη Χατζηδάκη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης – Κομβικής σημασίας η επέκταση του Προβλήτα 6 για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας
Η διοίκηση του ΟΛΘ παρουσίασε την πρόοδο του στρατηγικού επενδυτικού προγράμματος και τις προοπτικές ανάδειξης του λιμένα σε βασική πύλη μεταφορών για τη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη
Επίσκεψη Χατζηδάκη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης – Κομβικής σημασίας η επέκταση του Προβλήτα 6 για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας