Site icon NewsIT

Λ. Δρίτσα συνιδρύτρια της Nannuka: «Θέλουμε να κατακτήσουμε και το Λονδίνο»

18.06.2020 | 10:38
Λ. Δρίτσα συνιδρύτρια της Nannuka: «Θέλουμε να κατακτήσουμε και το Λονδίνο»

H Λέλα Δρίτσα συνιδρύτρια της διαδικτυακής πλατφόρμας Nannuka που δίνει λύσεις σε οικογένειες να βρουν επαγγελματίες για φύλαξη και εκπαίδευση παιδιών, για φροντίδα ηλικιωμένων και για φροντίδα σπιτιού, μίλησε στη Μαίρη Παπακωνσταντίνου και το newsit.gr για τη «συνταγή» που μια start up επιχείρηση μπορεί να μετατραπεί σε μια δυναμική επιχείρηση, το ρόλο της Nannuka τις ημέρες του κορονοϊού, καθώς και για τα σχέδια που ετοιμάζει για το μέλλον.

«Η ιδέα για να δημιουργηθεί η Nannuka, προέκυψε από προσωπική ανάγκη. Είμασταν τρεις μαμάδες που εκείνη την περίοδο μοιραζόμασταν την ίδια ανάγκη, να βρούμε έναν επαγγελματία που θα φροντίσει τα παιδιά μας. Καθώς λοιπόν δεν μπορούσαμε να βρούμε κάποιον αξιόπιστο, δημιουργήσαμε τη δική μας πλατφόρμα για φροντίδα παιδιών, που στη συνέχεια επεκτάθηκε και στη φροντίδα ηλικιωμένων και σπιτιού.»

Τα πρώτα εμπόδια και πώς ξεπεράστηκαν

«Συμπληρώνουμε έξι χρόνια ύπαρξης. Έξι χρόνια δύσκολα, καθώς βιώσαμε την οικονομική κρίση, αλλά και την κρίση που προκάλεσε ο κορονοϊός. Όμως, εμείς προχωράμε και πάμε μπροστά. Ήταν πολύ σημαντικό το γεγονός ότι επενδυτές μας στήριξαν οικονομικά, έτσι ώστε να αναπτυχθούμε με γρήγορους ρυθμούς. Καταφέραμε λοιπόν στη συνέχεια να επεκταθούμε στην Ιταλία και τη Μεγάλη Βρετανία. Καθοριστική στην ανάπτυξη της εταιρείας ήταν η αφοσίωση της ομάδας. Παρά τα κάποια λάθη που κάναμε στην αρχή, όταν εισήλθαμε σε ένα καινούργιο περιβάλλον, η ομάδα μας κατάφερε να στηρίξει την ιδέα και να δημιουργήσουμε μία καινοτόμα υπηρεσία που άντεξε στα χρόνια, τραβώντας την ίδια στιγμή, την προσοχή και την εμπιστοσύνη του κοινού. Πολύ σημαντική για μια επιχείρηση είναι η εξασφάλιση κάποιας χρηματικής στήριξης, που θα τη στηρίξει οικονομικά και θα τη βοηθήσει να αναπτύξει την ιδέα της».

Τα κριτήρια για να γίνουν οι επαγγελματίες, μέλη της πλατφόρμας

«Η Nannuka αριθμεί κοντά στα 300 χιλιάδες μέλη, η λίστα όμως συνεχώς ανανεώνεται. Στην αρχή επενδύσαμε πολύ στο μάρκετινγκ και κάναμε πολλές συνεντεύξεις για να βρούμε τους επαγγελματίες. Πλέον έρχονται μόνοι τους σε εμάς επειδή θέλουν να βρουν εργασία. Αυτό που διαπιστώνουμε είναι, ότι για την κάθε οικογένεια υπάρχει ένας διαφορετικός άνθρωπος που της ταιριάζει. Επίσης, αυτό που έχει αλλάξει, είναι ότι, ενώ αρχικά οι επαγγελματίες, το κομμάτι της φροντίδας το αντιμετωπίζανε σαν ένα κομμάτι γρήγορης εργασίας, σήμερα το αντιμετωπίζουν σαν κύρια εργασία. Σε αυτό εκτιμώ ότι συμβάλλαμε κι εμείς, καθώς στόχος μας είναι να περάσει στη συνείδηση των επαγγελματιών και του  κράτους, ότι το baby sitting είναι μία εργασία που βοηθάει εκατοντάδες γονείς κι έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται κι από τους ίδιους τους επαγγελματίες.»

Τα σχέδια για το μέλλον και το εξωτερικό

«Υπάρχουν σκέψεις για νέες κατηγορίες. Όμως αυτή τη στιγμή εστιάζουμε στην ανάπτυξη του τομέα φροντίδας των ηλικιωμένων, καθώς αποτελεί μια πολύ ευαίσθητη κατηγορία. Όσον αφορά στη δραστηριότητά μας στο εξωτερικό, επεκταθήκαμε στη Μεγάλη Βρετανία και Μιλάνο, με πρώτο σταθμό την Ιταλία. Συνειδητά έχουμε παγώσει το project στην Ιταλία, καθώς είναι δύσκολο να πετύχεις την ίδια ανάπτυξη σε τρεις αγορές. Έτσι, το προσεχές διάστημα θα εστιάσουμε το πλάνο ανάπτυξης στην Ελλάδα και τη Μεγάλη Βρετανία, κυρίως στο Λονδίνο.»

Ο ρόλος της Nannuka την περίοδο της καραντίνας, λόγω κορονοϊού

Όταν ανακοινώθηκε το lockdown και για ενάμιση μήνα μετά, υπήρξε πολύ έντονη κινητικότητα στον τομέα παιδιού, σε σημείο που ξεπεράστηκαν κατά πολύ οι προβλέψεις για την ετήσια ανάπτυξη. Επειδή οι γονείς δεν ήθελαν να μπει κάποιος στο σπίτι τους, εμείς δώσαμε κίνητρα στον κόσμο να χρησιμοποιήσει δωρεάν την πλατφόρμα, μετατρέποντας αυτομάτως όλες τις υπηρεσίες μας σε ηλεκτρονικές. Με αυτόν τον τρόπο, είχαμε δωρεάν δασκάλους για on line μελέτη παιδιών, ενώ δώσαμε τη δυνατότητα ακόμα και για διαδικτυακούς baby sitters που απασχολούσαν τα παιδιά, όσο η μητέρα έκανε για παράδειγμα μία τηλεδιάσκεψη. Κοιτώντας τη θετική πλευρά του lockdown, νομίζω ότι αποτέλεσε μια περίοδο, που οι γονείς επαναπροσδιορίσανε τη σχέση τους με τα παιδιά τους, βάζοντας νέες και πιο γερές βάσεις. Στην πλειοψηφία τους γονείς και παιδιά, αποφάσισαν ότι θα αλλάξουν κάποια πράγματα στη ζωή τους και θα περνάνε περισσότερο χρόνο μαζί. Φέτος το καλοκαίρι οι περισσότερες οικογένειες αναζητούν επαγγελματίες όχι μόνο για φύλαξη, αλλά και για μια ελαφριά εκπαίδευση».

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη 

Λ. Δρίτσα: «Η Nannuka έτοιμη να κατακτήσει και την Μ. Βρετανία»

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version