Η Shein μείωσε τις τιμές λιανικής πώλησης στις ΗΠΑ αυτή την εβδομάδα μετά την προσωρινή μείωση των δασμών στις κινεζικές εισαγωγές από τη διοίκηση Τραμπ, καθώς ο διαδικτυακός λιανοπωλητής μόδας κινείται για να κερδίσει πίσω τους καταναλωτές που φοβήθηκαν από τις πρόσφατες αυξήσεις των τιμών λόγω δασμών.
Το μέσο κόστος 98 προϊόντων που παρακολουθείται σταθερά από το Bloomberg News στο site της Shein ήταν 5,56 δολάρια χθες Τετάρτη (14.5.2025), μειωμένο κατά περίπου 13% από την κορυφή των 6,38 δολαρίων στις 7 Μαΐου. Η Shein έστειλε επίσης μια ειδοποίηση για μείωση των τιμών στους καταναλωτές των ΗΠΑ χθες, με τη διαφήμιση μειωμένων τιμών σε μια σειρά από στυλ και υποσχόμενη ότι οι αγοραστές δεν θα κληθούν να πληρώσουν τέλη ή πρόσθετα έξοδα που προκαλούνται από δασμούς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η αντίπαλη εταιρεία Temu, που ανήκει στην PDD Holdings Inc., υιοθέτησε στα τέλη Απριλίου προσαυξήσεις εισαγωγής για αγαθά που αποστέλλονται απευθείας από την Κίνα.
Ο συναγερμός ήρθε καθώς ο δασμός 145% που επιβάλλουν οι ΗΠΑ στις περισσότερες κινεζικές εισαγωγές μειώθηκε προσωρινά στο 30% μετά από εβδομάδες χάους για τους εμπόρους διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο φόρος «de minimis» για τα μικρά δέματα από την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ μειώθηκε επίσης στο 54% από 120%, μια ανακούφιση για τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Shein και η Temu που βασίζονται στις απευθείας αποστολές από την Κίνα για να κρατούν τις τιμές χαμηλές.
Οι πωλήσεις της Shein που παρατηρήθηκαν στις ΗΠΑ μειώνονται από τότε που η πλατφόρμα άρχισε να αυξάνει τις τιμές στις 25 Απριλίου. Οι πωλήσεις ήταν 15% χαμηλότερες για τις επτά ημέρες που έληξαν στις 4 Μαΐου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με το Bloomberg Second Measure, το οποίο αναλύει τις συναλλαγές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι πωλήσεις της Temu μειώθηκαν περίπου 10% την εβδομάδα της 4ης Μαΐου από το 2024. Ο όγκος των συναλλαγών στις ΗΠΑ σημείωσε παρόμοια πτώση.
Η κίνηση των καταναλωτών παρουσίασε την ίδια πτωτική τάση στις δύο πλατφόρμες μετά την αύξηση των τιμών τους τον περασμένο μήνα. Η μέση ημερήσια επισκεψιμότητα των πελατών για τις 15 ημέρες μετά την αύξηση των τιμών -έως τις 9 Μαΐου- ήταν μειωμένη κατά περισσότερο από 20% σε σχέση με τις 15 ημέρες πριν από τις προσαρμογές, σύμφωνα με την Similarweb.
Οι δασμοί έχουν μειωθεί μόνο για 90 ημέρες και εξακολουθούν να είναι υψηλότεροι από ό,τι πριν από την ανάληψη των καθηκόντων του Τραμπ. Και οι διαδικτυακές πλατφόρμες προϋπολογισμού με προέλευση την Κίνα παραμένουν μερικοί από τους πιο σκληρά πληγέντες λιανοπωλητές, με τις παρατηρούμενες πωλήσεις των αμερικανικών κολοσσών Amazon.com να αυξάνονται κατά 8,1% και της Walmart κατά 4,6% την εβδομάδα της 4ης Μαΐου, σύμφωνα με το Bloomberg Second Measure.