Επιχειρήσεις

Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος (Coffee Island): Το στοίχημα της διεθνούς παρουσίας και οι τιμές του καφέ

Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 13 χώρες

Η περαιτέρω διεθνοποίηση της δραστηριότητας, η βελτίωση της λειτουργίας των υφιστάμενων καταστημάτων στην Ελλάδα και η δημιουργία νέων προϊόντων αποτελούν ορισμένες από τις στρατηγικές προτεραιότητες της αλυσίδας Coffee Island.

Όπως αναφέρει στη συνέντευξή του στο newsit.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, η Coffee Island, που ολοκληρώνει φέτος 25 χρόνια ζωής, διακρίθηκε, πρόσφατα, ως μία από τις τρεις καλύτερες του κλάδου της στην Ευρώπη. «Είναι μία πολύ σημαντική αναγνώριση, όχι μόνο για την Coffee Island, αλλά και για όλη την ελληνική επιχειρηματικότητα και τον κλάδο μας» σημειώνει ο CEO.

Για την αύξηση της τιμής του καφέ, ο κ. Κωνσταντινόπουλος σημειώνει πως ο κλάδος υπόκειται στις μεταβολές του κόστους της πρώτης ύλης, ενώ σημαντική επιβάρυνση προκαλείται λόγω και του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.

Περιγράφοντας τη διαδρομή του καφέ μέχρι να αποτελέσει τελικό προϊόν, ο κ. Κωνσταντινόπουλος εξηγεί πως η Coffee Island εισάγει την πρώτη ύλη απευθείας από φάρμες με τις οποίες έχει πολυετή συνεργασία.

Στη συνέχεια προχωρά στην μεταποίησή της, βάσει της δικής της μεθοδολογίας, για να δημιουργήσει το τελικό προϊόν, δηλαδή κόκκοι ή αλεσμένος καφές.

Βασική συνιστώσα της εταιρείας είναι η συμβολαιακή γεωργία, η οποία «μας επιτρέπει να έχουμε μια πολύ ξεκάθαρη αποτύπωση από πού αγοράζουμε τον καφέ, ποια είναι η ποιότητά του, από ποιο γεωγραφικό σημείο του κόσμου προέρχεται». Όπως και εάν η διαχείριση των χρημάτων από τους παραγωγούς γίνεται με υπεύθυνο τρόπο εξηγεί ο CEO της εταιρείας. Η Coffee Island επιδιώκει να διευρύνει τη διεθνή παρουσία της, λειτουργώντας, σήμερα, σε 13 χώρες.

Πρόσφατα, επεκτάθηκε στην Ινδία, όπου η εταιρεία επιδιώκει το κατάστημά της να αποτελεί «ύμνο στην ινδική κουλτούρα και παράδοση στον καφέ». Ως προς τα οικονομικά μεγέθη, η εταιρεία έχει, φέτος, διασφαλίσει τους ρυθμούς ανάπτυξης του 2023, επιδιώκοντας, στην Ελλάδα, να βελτιώσει τη λειτουργία των υφιστάμενων καταστημάτων με την ένταξη και νέων προϊόντων. Η εταιρεία δημοσιοποίησε το 2023 την πρώτη της έκθεση για τα κριτήρια ESG, επιδιώκοντας να ισχυροποιήσει το κοινωνικό αποτύπωμά της.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς