Επιχειρήσεις

Σκάφη έως 45 μέτρα, τουρισμός / αναψυχή, εμπορικές χρήσεις, καταστήματα, εστίαση για την «νέα» Μαρίνα Λευκίμμης στην Κέρκυρα

Βασικές χρήσεις όπως ελλιμενισμού σκαφών μήκους έως 45 μέτρων, χερσαίας απόθεσης και συντήρησης σκαφών, τουρισμού – αναψυχής, καταστημάτων παροχής υπηρεσιών (τραπεζών, ταχυδρομείου, ενοικίασης οχημάτων / σκαφών, πώλησης ειδών πρώτης ανάγκης, κυλικείου κλπ.) αλλά και ναυτιλιακών ειδών, εστίασης, εμπορικές, super market, γραφεία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το αρχικό σχέδιο αξιοποίησης της Μαρίνας Λευκίμμης, του Οργανισμού Λιμένα Κέρκυρας Α.Ε. (Ο.Λ.ΚΕ. Α.Ε.).

Μάλιστα, πριν από το Πάσχα κιόλας, εκκίνησε και σχετική διαβούλευση από το ΤΑΙΠΕΔ της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) για την αναβάθμιση της υποδομής. Η μαρίνα Λευκίμμης στην Κέρκυρα θα περιλαμβάνει ακόμη διαμορφωμένες υπαίθριες εγκαταστάσεις, πεζοδρόμους, χώρους στάθμευσης και χώρους πρασίνου.

Όπως αναφέρεται, βασικός στόχος της προτεινόμενης ανάπτυξης της μαρίνας είναι η δυνατότητα εξυπηρέτησης σκαφών διαφόρων κατηγοριών και η παροχή ενός πλήρους φάσματος υπηρεσιών στα σκάφη αυτά, έτσι ώστε η μαρίνα να ανταποκριθεί στις τάσεις της αγοράς για περισσότερες θέσεις ελλιμενισμού σε σύγχρονες υποδομές.

Η μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση στη μαρίνα θα ανέρχεται σε 5.500 τ.μ.. Η Μαρίνα Λευκίμμης θα αποτελείται από θαλάσσια ζώνη συνολικής επιφάνειας 55 στρεμμάτων περίπου και χερσαία ζώνη συνολικής επιφάνειας 31 στρεμμάτων περίπου. Ο γενικός σχεδιασμός της Μαρίνας Λευκίμμης προβλέπει τη διαμόρφωση μίας οργανωμένης λιμενολεκάνης με σύγχρονες παροχές προκειμένου να εξυπηρετήσει τον άνετο και ασφαλή ελλιμενισμό σκαφών αναψυχής διαφόρων μεγεθών.

Επίσης, προβλέπει την ανάπτυξη υποδομών υψηλού επιπέδου, για την άρτια εξυπηρέτηση των επιβαινόντων στα σκάφη αλλά και την αναψυχή των επισκεπτών της μαρίνας γενικότερα, που διασφαλίζουν τη βιωσιμότητά της. Η είσοδος στο θαλάσσιο χώρο της μαρίνας θα γίνεται από τα βορειοανατολικά μέσω της εισόδου στη λιμενολεκάνη του Λιμένα Λευκίμμης.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, ο λιμένας κατασκευάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και από τότε λειτουργεί εξυπηρετώντας τις ανάγκες της περιοχής. Σήμερα, η κύρια χρήση του λιμένα είναι η εξυπηρέτηση της ακτοπλοΐας με ανοιχτού τύπου (ferry boat) και κλειστού τύπου Ε/Γ-Ο/Γ πλοία προς Ηγουμενίτσα και προς Παξούς (εποχικά), καθώς και ο προσωρινός ελλιμενισμός μικρών σκαφών διαφόρων τύπων (τουριστικά, ημερόπλοια, αλιευτικά, σκάφη αναψυχής κ.α.).

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς