Πέμπτη, 28 Μαρ.
20oC Αθήνα

Ο πρόεδρος της Αταλάντα αντιπρόσωπος της Nike στην Ελλάδα

Ο πρόεδρος της Αταλάντα αντιπρόσωπος της Nike στην Ελλάδα
Φωτογραφία αρχείου EPA

Καταστήματα σε κεντρικά σημεία της Αττικής για να δημιουργήσει το νέο δίκτυο της Nike, αναζητά ο πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας Atalanta BC, Αντόνιο Περκάσσι, ο οποίος πρόσφατα υπέγραψε με τον αμερικανικό κολοσσό, για την αντιπροσώπευση της αθλητικής φίρμας στη χώρα μας.

Όπως μάλιστα, λένε εκπρόσωποι της κτηματαγοράς, ο Ιταλός επιχειρηματίας – που στη χώρα του τον αποκαλούν «αυτοκράτορα» του λιανεμπορίου –  έχει αναθέσει σε περισσότερα του ενός μεσιτικά γραφεία την ανεύρεση των κατάλληλων σημείων πώλησης, καθώς, επιθυμία του είναι να «να αρχίσει μία νέα εποχή για την Nike», που από το 2007 και μέχρι πρόσφατα, που δημοσιοποιήθηκε το οικονομικό σκάνδαλο της οικογένειας Κουτσολιούτσου,  αντιπροσώπευε στη χώρα μας ο όμιλος Folli Follie.

Πρωταγωνιστής στην ιταλική αγορά

Πρώην συνέταιρος του Mr Benetton και πρώην ποδοσφαιριστής, ο Α. Περκάσσι αντιπροσωπεύει την Nike και στην ιταλική αγορά, ενώ είναι ιδιοκτήτης μίας από τις καλύτερες ποδοσφαιρικές ομάδες της Ιταλίας.  Στην ομπρέλα του ομίλου Percassi με τους 9.000 υπαλλήλους, βρίσκονται εταιρείες από όλο το φάσμα του εμπορίου, την ένδυση, τα καλλυντικά,  τα υποδήματα και την εστίαση.

Εκτός από την Nike, έχει αντιπροσωπεύσει και τις φίρμες του ομίλου Inditex – Zara στην ιταλική αγορά, καθώς και τη Gucci, τη Victoria’s Secret, τη φίρμα παιχνιδιών Lego και την ιστορική φίρμα υποδημάτων Vergelio, την οποία απέκτησε το 2015.

Από τον τομέα της εστίασης, στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, βρίσκονται τα σήματα Wagamama και Starbucks, ενώ δημιουργήματα του ομίλου Percassi, αποτελούν οι  αλυσίδες λιανικής τροφίμων Da30Polenta, Caio και Casa Maioli, που εμπορεύονται και σερβίρουν παραδοσιακά ιταλικά προϊόντα.

Σημαντικά όμως έσοδα, έρχονται στον όμιλο από την δραστηριότητά που αναπτύσσει και στον τομέα των καλλυντικών, καθώς έχει δημιουργήσει μερικές από τις  πιο δημοφιλείς φίρμες στην ιταλική αγορά, όπως KIKO Milano, WOMO και BULLFROG, που λειτουργούν κάτω από τη θυγατρική του ομίλου Odissea Srl

Η αγάπη του για τον αθλητισμό

Η δραστηριότητα του 66χρονου επιχειρηματία, είναι διευρυμένη, καθώς επεκτείνεται από το λιανεμπόριο μέχρι το real estate. Έχει δημιουργήσει και διαχειρίζεται εμπορικά κέντρα στην Ιταλία, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και η ανάπτυξη ενός σύνθετου εμπορικού, ψυχαγωγικού και οικιστικού συγκροτήματος στην Αριζόνα προϋπολογισμού 300 εκατ. ευρώ.

Η μεγάλη του όμως αδυναμία αποτελεί ο αθλητικός τομέας, καθώς και ο ίδιος, μέχρι την ηλικία των 23 ετών, ήταν από τους βασικούς παίκτες της ποδοσφαιρικής ομάδας Atalanta.

Σήμερα, η ομάδα του Μπέργκαμο, αποτελεί μέλος του ομίλου Percassi, ενώ ο ίδιος από τη θέση του προέδρου, διατηρεί για την ομάδα του, αναλλοίωτο το ίδιο νεανικό του πάθος. Άνθρωποι της αγοράς λένε, ότι η «αγάπη» του για τον αθλητισμό, αλλά και η ικανοποιητική πορεία που σημειώνει η Nike στην Ιταλία, αποτελούν τους βασικούς λόγους που πυροδότησαν το επενδυτικό του ενδιαφέρον για την αντιπροσώπευση της αθλητικής φίρμας στην Ελλάδα. Οι συζητήσεις του με τον κολοσσό της Nike για την αντιπροσώπευση της φίρμας, ξεκίνησαν πριν από ένα χρόνο.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις