Τρίτη, 7 Μαΐ
24oC Αθήνα

Οι Έλληνες ξόδεψαν 3 δισ. ευρώ σε Black Friday και Cyber Monday

Black Friday
Φωτογραφία αρχείου InTime

Μηνύματα αισιοδοξίας έρχονται από τον κλάδο του λιανεμπορίου, καθώς κατά τη διάρκεια των Black Friday και Cyber Monday, οι Έλληνες ξόδεψαν για τις αγορές τους 3 δισ. ευρώ περίπου, καταγράφοντας αύξηση που κυμαίνεται από 4 έως 5%, σε σχέση με το ποσό που ξόδεψαν πέρυσι.

Όπως, μάλιστα, αναφέρει ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης: “Στη διάρκεια αυτών των ημερών, πραγματοποιήθηκε το 8% του ετήσιου τζίρου λιανικής, ενώ στους 10 καταναλωτές οι 6 απ’ αυτούς εκμεταλλεύτηκαν την ημέρα για να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον μία αγορά είτε σε προϊόν είτε σε υπηρεσία”.

Δημοφιλέστερη καταναλωτική κατηγορία αναδείχθηκε η ένδυση και η υπόδηση, ακολούθησαν οι ηλεκτρονικές συσκευές, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκαν τα καλλυντικά, για να ακολουθήσουν τα αξεσουάρ και τα κοσμήματα, οι ηλεκτρικές συσκευές και τα είδη σπιτιού.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Β. Κορκίδης μιλώντας στο διοικητικό συμβούλιο του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής: “Το μεγαλύτερο τζίρο, όπου οι καταναλωτές ξοδεύουν 360% παραπάνω από οποιαδήποτε άλλο τριήμερο του χρόνου, κατέγραψαν οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών συσκευών και ηλεκτρονικών ειδών στο λεκανοπέδιο της Αττικής, προσφέροντας βέβαια οι εταιρείες από την πλευρά τους, μεγάλες εκπτώσεις που υπερβαίνουν το 60%”.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις