Οικονομία

Συμβιβασμός ΔΝΤ – ΕΚΤ για τις ελληνικές τράπεζες με παρέμβαση Λαγκάρντ

Προς... συμβιβασμό για τις ελληνικές τράπεζες οδεύουν το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Χθες, για πρώτη φορά, ο ίδιος ο επικεφαλής της ΕΚΤ, Μάριο Ντράγκι, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο η Φρανκφούρτη να επισπεύσει τα τεστ αντοχής (stress tests), προκειμένου να κατευναστούν κάποιες ανησυχίες του ΔΝΤ που επιμένει να πιέζει για τον ελληνικό τραπεζικό κλάδο.

Το αίτημα του ΔΝΤ ήταν η διενέργεια νέας αξιολόγησης των περιουσιακών στοιχείων των τραπεζών (asset quality review ή AQR).

[read4more]

Ανώτερο στέλεχος του ΔΝΤ δήλωσε στον ΣΚΑΪ πως “αναμένουμε το θέμα να επιλυθεί ικανοποιητικά, σύντομα”. Μάλιστα, όπως μεταδόθηκε στο κεντρικό δελτίο του καναλιού, οι δύο πλευρές οδεύουν προς… συμβιβασμό με παρέμβαση της διευθύντριας του Ταμείου, Κριστίν Λαγκάρντ.

Έτσι, αναμένεται να γίνουν νωρίτερα τα stress tests και ταυτόχρονα το ΔΝΤ να αποσύρει το αίτημά του για τον έλεγχο του ενεργητικού των τραπεζών (AQR).

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
ΤτΕ: Πρωτογενές πλεόνασμα 8,1 δισ. ευρώ εμφάνισε ο Κρατικός Προϋπολογισμός στο οκτάμηνο 2025
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ η αύξηση του πρωτογενούς πλεονάσματος κατά περίπου 65%, αντανακλά τόσο την αύξηση των φορολογικών εσόδων του τακτικού προϋπολογισμού στα 46,7 δισ. ευρώ έναντι 43,3 δισ. ευρώ πέρυσι
Η Τράπεζα της Ελλάδος 1
Η Ford περικόπτει επιπλέον 1.000 θέσεις εργασίας – Χαμηλή η ζήτηση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της
Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της Ford, λόγω της περιορισμένης ζήτησης των ηλεκτρικών οχημάτων της, προχωρά σε κατάργηση από τον Ιανουάριο της δεύτερης βάρδιας εργασίας στην γραμμή παραγωγής στην Κολωνία
Ford logo
Γιατί οι ΗΠΑ βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα ναυπηγικό «Περλ Χάρμπουρ» από την Κίνα
Θα έπρεπε να κατασκευάζονται 2,3 έως 2,5 επιθετικά υποβρύχια ετησίως για να καλυφθούν οι ανάγκες των ΗΠΑ, αντ' αυτού, οι ΗΠΑ έχουν περιοριστεί στην κατασκευή 1,2 επιθετικών υποβρυχίων ετησίως
Σημαίες της Κίνας και των ΗΠΑ