Χρηστικά

Η ΑΑΔΕ βάζει τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων καυσίμων στα βενζινάδικα

Σύμφωνα με το νέο καθεστώς δεν θα γίνονται δεκτές, για την καταχώρησή τους στα έξοδα του επαγγελματία ή της επιχείρησης, απλές αποδείξεις λιανικής πώλησης καυσίμων (δηλαδή χωρίς ΑΦΜ πελάτη)
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οριστικό τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων καυσίμων βάζει η απόφαση Α. 1129/2026 του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), Γιώργου Πιτσιλή.

Με την απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, από την 1η Ιανουαρίου 2027, για κάθε συναλλαγή χονδρικής (B2B) σε πρατήρια καυσίμων θα πρέπει να εκδίδεται τιμολόγιο, από το πρώτο ευρώ.

Αυτό σημαίνει ότι

Δεν θα μπορεί κάποιος να συγκεντρώσει αποδείξεις ενός πρατηρίου από οποιονδήποτε και να εκδώσει – έναντι αυτών – τιμολόγιο. Κι αυτό, διότι από το νέο έτος, ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές, για την καταχώρησή τους στα έξοδα του επαγγελματία ή της επιχείρησης, απλές αποδείξεις λιανικής πώλησης καυσίμων (δηλαδή χωρίς ΑΦΜ πελάτη).

Εκμεταλλευόμενοι το προηγούμενο καθεστώς, που είχε θεσπιστεί πριν από αρκετά χρόνια, όταν ακόμα δεν υπήρχε ηλεκτρονική τιμολόγηση και αυτόματη διαβίβαση στο myDATA, διάφοροι επιτήδειοι εμφάνιζαν δαπάνες, χωρίς να έχουν κάνει στην πραγματικότητα τα συγκεκριμένα έξοδα, με σκοπό να πληρώνουν λιγότερο φόρο.

Αυτονόητα, με τη νέα διαδικασία, όλες οι επαγγελματικές δαπάνες αγοράς καυσίμων θα εμφανίζονται αυτόματα στο myDATA, μέσω της έκδοσης του τιμολογίου.

Η απόφαση αυτή δεν επιφέρει καμία αλλαγή στα λογισμικά των πρατηρίων, αφού – ούτως ή άλλως – και σήμερα εκδίδουν τιμολόγια.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χρηστικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χρηστικά: Περισσότερα άρθρα
Αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές: Από «κόσκινο» θα περνούν τα στοιχεία από ΑΑΔΕ, ΕΛΓΑ και ασφαλιστικές
Οι διασταυρώσεις επεκτείνονται σε κατοίκους και επιχειρήσεις που διαθέτουν ακίνητο, εγκατάσταση ή έδρα στην πληγείσα περιοχή, ακόμη και αν δεν έχουν υποβάλει αίτηση κρατικής αρωγής
An insurance adjuster investigates an insurance claim, to determine wall and ceiling damage, using a smartphone.
Κρυπτονομίσματα: Φόρος 10% στην υπεραξία και τεκμήριο στις αγορές – 12 μήνες για δήλωση παλαιών κερδών χωρίς επιβαρύνσεις
Πώς θα υπολογίζεται η υπεραξία, τι ισχύει για ζημιές, staking, πληρωμές, κληρονομιές και δωρεές – Ο κίνδυνος μηδενικής τιμής κτήσης χωρίς παραστατικά
bitcoin