Χρηστικά

Πατάει «γκάζι» η ελληνική βιομηχανία φέτος – Τι δείχνει η κατανάλωση ρεύματος για την παραγωγή

Σημαντική άνοδος 5,6% σημειώθηκε το μήνα Μάρτιο στην κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος της υψηλής τάσης, δηλαδή του τμήματος που αφορά τις βιομηχανίες της χώρας.

Όπως προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία του ΑΔΜΗΕ, η άνοδος στην υψηλή τάση ήταν 3,7% τον Ιανουάριο, 10,1% το Φεβρουάριο και 5,6% το Μάρτιο, δηλαδή πρόκειται για μια υγιή ανάκαμψη μετά από τη διετία της ενεργειακής κρίσης που είχε ρίξει κατακόρυφα τη ζήτηση ηλεκτρικού ρεύματος στη βιομηχανία.

Πλέον η ομαλοποίηση των τιμών ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου επιτρέπει στις βιομηχανικές μονάδες να ανεβάσουν ξανά στροφές και να ενισχύσουν την παραγωγή τους.

Το ίδιο δεν φαίνεται να συμβαίνει στις υπόλοιπες κατηγορίες καταναλωτών. Η συνολική ζήτηση αυξήθηκε στο σύστημα κατά 4,5% τον Ιανουάριο και στη συνέχεια υποχώρησε κατά 4,2% και 6,2%. Αυτό, όμως, είναι απολύτως φυσιολογικό, καθώς εποχιακά η ζήτηση μειώνεται από το χειμώνα προς την άνοιξη στα νοικοκυριά εφόσον δεν υπάρχουν ανάγκες για θέρμανση.

reuma

Στο σκέλος της παραγωγής ηλεκτρισμού, το 48,85% καλύφθηκε με Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας το Μάρτιο, το 44,16% με θερμικές μονάδες και το 6,98% με υδροηλεκτρικά.

Το ισοζύγιο στις διασυνδέσεις με τις γειτονικές χώρες ήταν αρνητικό, καθώς η Ελλάδα εισήγαγε 128 περισσότερες γιγαβατώρες από όσες εξήγαγε.

Τέλος, στην εκπροσώπηση φορτίου, στην κορυφή βρέθηκε το Μάρτιο η ΔΕΗ με μερίδιο 50,76% επί της αγοράς. Ακολούθησε η Μυτιληναίος με 15,59% και η Ήρων με 12,03%.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χρηστικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Χρηστικά: Περισσότερα άρθρα
Ψηφιακό πελατολόγιο: Γιατί αντιδρούν οι επιχειρηματίες – Απίθανη η απόσυρση του μέτρου με φοροδιαφυγή 65% στον κλάδο των αυτοκινήτων
Πριν καν καταστεί υποχρεωτικό το μέτρο (από την 1η Ιουλίου), η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ) κάνουν λόγο για περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες καθώς και για κενά και εμπλοκές στην εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
Tax deduction planning concept 2