Τώρα έστειλε εξώδικο στο οποίο αφού ριχνει όλες τις ευθυνες για τη κατάντια των Ναυπηγείων στο Ελληνικό Δημόσιο απαιτεί απ΄αυτό το Δημόσιο που έχει πληρώσει 2,5 δις για υποβρύχια που δεν έχει παραλάβει (!!!) να αναλάβει την ευθύνη της ασφάλειάς τους ενώ αυτά βρίσκονται στο χώρο των Ναυπηγειων του! Είναι δε τόσο μεγαλόψυχος που υποστηρίζει στο εξώδικό του ότι αν δεν μπορούμε εμείς να αναλάβουμε το κόστος φύλαξης έχει να μας …παραχωρήσει μια ολιγομελή ομάδα φύλαξης!
Δείτε περισσότερα στο Onalert.gr
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google