Πολιτική

Γραφείο Τύπου Πρωθυπουργού για Συνταγματική Αναθεώρηση: Η ολική κυβίστηση της ΝΔ είναι καλοδεχούμενη

«Έστω και στο παρά πέντε [...] η ολική κυβίστηση της ΝΔ είναι καλοδεχούμενη», αναφέρει το Γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού σε ανακοίνωσή του με την οποία καλωσορίζει τη ΝΔ και τον Κυριάκο Μητσοτάκη στη διαδικασία της Συνταγματικής Αναθεώρησης.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση αναφέρεται: «Καλωσορίζουμε τη ΝΔ και τον Κυριάκο Μητσοτάκη στη διαδικασία της Συνταγματικής Αναθεώρησης, που με συναίσθηση ευθύνης για το τόπο και την αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος, εκκινεί με πρωτοβουλία του ο Πρωθυπουργός.

Έστω και στο παρά πέντε, έστω και υπό το βάρος της λαϊκής κατακραυγής για την εξόφθαλμη απόπειρα απόδρασης από την Αναθεώρηση, προκειμένου να διατηρηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, η ολική κυβίστηση της ΝΔ είναι καλοδεχούμενη».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Ανδρουλάκης: Αν το ΠΑΣΟΚ δεν είναι ισχυρό κόμμα στις εκλογές και έχουμε πολιτική εικόνα Μητσοτάκη – Τσίπρα, θα μπούμε στη μηχανή του χρόνου
«Αν είχα κάνει στη χώρα, στους θεσμούς, στην οικονομία και στην κοινωνία, ό,τι έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Αλέξης Τσίπρας, θα είχα εξαφανιστεί από το πολιτικό προσκήνιο»
Νίκος Ανδρουλάκης
Η Γιαννακοπούλου «γλέντησε» την Παπαδοπούλου on air: «Άννα, ήσουν στο ΠΑΣΟΚ, αυτό μπορείς να το απαντήσεις κι εσύ»
Αιχμηρός διάλογος για την «εντιμότητα», με τη βουλευτή του ΠΑΣΟΚ να υπενθυμίζει στην αναπληρώτρια εκπρόσωπο της ΕΛΑΣ την προηγούμενη πολιτική της διαδρομή
Παπαδοπούλου και Γιαννακοπούλου
8