Τρίτη, 16 Απρ.
21oC Αθήνα

Κεφαλογιάννης στο newsit.gr: Ο Μεγάλος Περίπατος, τα ηλεκτροκίνητα ΙΧ και οι αερομεταφορές εν μέσω κορονοϊού

Κεφαλογιάννης στο newsit.gr: Ο Μεγάλος Περίπατος, τα ηλεκτροκίνητα ΙΧ και οι αερομεταφορές εν μέσω κορονοϊού

Ο Υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, μίλησε στο newsit.gr και στην Μάγδα Τσέγκου για τον Μεγάλο Περίπατο στο κέντρο της Αθήνας και την ταλαιπωρία χιλιάδων οδηγών, για το plan B της κυβέρνησης σε περίπτωση αύξησης κρουσμάτων λόγω τουρισμού, για το νέο ασφαλές σύστημα εξαερισμού στα αεροσκάφη, αλλά και για το ενδεχόμενο να πάμε σε νέα απαγόρευση πτήσεων.

Επίσης, αναφέρθηκε εκτενώς, στα νέα ηλεκτροκίνητα ΙΧ και λεωφορεία, αλλά και για το πότε θα πραγματοποιηθούν οι πρώτες πτήσεις υδροπλάνων στην χώρα μας. Τέλος μίλησε για τον Πρωθυπουργό και τις πρωτοβουλίες που ζήτησε να ληφθούν για το τεράστιο θέμα της οδικής ασφάλειας και των θανατηφόρων τροχαίων στην χώρα μας.

Μεγάλος Περίπατος: Ζητάμε μία κατανόηση για αυτό το διάστημα, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι θετικό

«Είναι μια πολύ καλή πρωτοβουλία που έχει ξεκινήσει ο Δήμος Αθηναίων, ότι έχει ζητηθεί από τα αρμόδια Υπουργεία από πλευράς διευκολύνσεων το έχουμε δώσει, επομένως νομίζω ότι τις επόμενες ημέρες θα αρχίσει να ομαλοποιείται μία κατάσταση. Μην ξεχνάτε το εξής. Προφανώς μιλάμε για τις πρώτες ημέρες κάποιων βασικών αλλαγών που αφορά το κέντρο της Αθήνας. Κάθε φορά που γίνονται αν θέλετε υπό την ευρεία έννοια έργα, και έργα τα οποία αλλάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα, υπάρχει μία ταλαιπωρία. Ζητάμε μία κατανόηση τουλάχιστον ότι αφορά την Κυβέρνηση και κυρίως τον Δήμο Αθηναίων, από κει και πέρα όμως είμαι βέβαιος ότι το αποτέλεσμα θα είναι θετικό. Μην ξεχνάμε ότι στις σύγχρονες πόλεις όσων αφορά τις μεταφορές περιλαμβάνεται λιγότερο αυτοκίνητο, περισσότερα μέσα μεταφοράς και κυρίως περπάτημα και ποδήλατο. Η ταλαιπωρία από τη μία βεβαίως θα υπάρχει για κάποιες μέρες, αλλά πρέπει να υπάρχει μία κατανόηση για αυτό το διάστημα, από εκεί και πέρα πιστεύω ότι το τελικό αποτέλεσμα πιστεύω ότι θα είναι θετικό για όλους γιατί ούτως ή άλλως το μέλλον των μετακινήσεων στις πόλεις, είναι αυτό.»

Οι πτήσεις εξωτερικού, ο έλεγχος των τουριστών και τα τεστ κορονοϊού που δεν γίνονται

«Τώρα πάμε σε ένα δεύτερο στάδιο αν θέλετε, όσων αφορά την επιτυχή αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου. Το πρώτο στάδιο ήταν βεβαίως και το σημαντικότερο, ήταν το θέμα το υγειονομικό, το οποίο νομίζω ότι η Κυβέρνηση και συνολικά η χώρα μας, γιατί ήταν μία αν θέλετε εθνική προσπάθεια. Πέτυχε συγκριτικά τουλάχιστον με άλλες χώρες και νομίζω ότι μπορούμε να χτίσουμε πάνω στο καλό όνομα που έχει φτιάξει η χώρα, πάμε λοιπόν στο δεύτερο σκέλος το οποίο είναι η σταδιακή άρση των περιορισμών που έχει ξεκινήσει από αρχές Μαΐου και τώρα πλέον μπαίνουμε και στα τελευταία βήματα αυτής της πορείας, που είναι οι πτήσεις εξωτερικού. Θυμίζω ότι από χθες ξεκίνησαν οι πτήσεις εξωτερικού προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη και βεβαίως 1η Ιουλίου θα είναι και στα υπόλοιπα αεροδρόμια της χώρας. Υπάρχει ένα γκρουπ χωρών όπου γίνονται οι πτήσεις και δεν χρειάζεται ο υποχρεωτικός έλεγχος των επιβατών, θα γίνεται ένας δειγματοληπτικός έλεγχος και υπάρχει ένα δεύτερο γκρουπ μεταξύ των οποίων είναι η Ιταλία και η Ισπανία, όπου εκεί πέρα θα είναι υποχρεωτικός ο έλεγχος. Βεβαίως, υπάρχει και ένα τρίτο γκρουπ στο οποίο παραμένουν κλειστές οι πτήσεις όπως για παράδειγμα το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία, κάτι το οποίο θα επανεξεταστεί μέχρι το τέλος του μήνα. Άρα συνοπτικά μπορώ να πω το εξής. Το πρώτο γκρουπ χωρών που περιλαμβάνει περίπου 20 χώρες, θα γίνεται ένας δειγματοληπτικός έλεγχος, χώρες για παράδειγμα όπως η Γερμανία, μία πολύ μεγάλη αγορά και τουριστικά πολύ σημαντική για τη χώρα μας και βεβαίως θα πρέπει να σταθμίσουμε κάποιους παράγοντες που είναι η δημόσια υγεία και όσα έχουμε επιτύχει συνολικά ως Έλληνες μέχρι τώρα και από την άλλη πρέπει να δούμε και το θέμα της οικονομίας το οποίο είναι επίσης πάρα πολύ σημαντικό, γιατί τουρισμός χωρίς πτήσεις εξωτερικού στη χώρα μας δεν υφίσταται.
Υπάρχουν κάποιες χώρες που έχουν πάει εξίσου καλά με την Ελλάδα ή αν θέλετε αυτή τη στιγμή που μιλάμε, μιλάμε για ένα δυναμικό φαινόμενο το θέμα του κορονοϊού, είναι τελείως διαφορετικό το να μιλάμε για τώρα σε σχέση με ένα μήνα πριν, ή ακόμα και πριν δύο μήνες, άρα αυτές οι χώρες και με βάση τις οδηγίες των ειδικών, γιατί πάντα η Κυβέρνηση το προηγούμενο διάστημα ενήργησε με βάσει και τις υποδείξεις των λοιμωξιολόγων και θα ήθελα με την ευκαιρία να πω ότι έχουν κάτι ένα εξαιρετικό έργο και τους ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις οδηγίες που μας δώσανε και μπορέσαμε και εφαρμόσαμε ως Κυβέρνηση, με βάσει λοιπόν τις οδηγίες ακολουθήσαμε αυτά τα πρωτόκολλα. Άρα υπάρχει ένα γκρουπ χωρών που από ότι φαίνεται, δεν χρειάζεται ο υποχρεωτικός έλεγχος, θα γίνει δειγματοληπτικός, βεβαίως σε αυτούς που θα γίνεται δειγματοληπτικός έλεγχος θυμίζω αλλά και σε εκείνος που θα είναι υποχρεωτικός, όσο εκκρεμεί η έκδοση του αποτελέσματος θα υπάρχει ένας αυτοπεριορισμός, στην περίπτωση που θα υπάρξει θετικό δείγμα, θα υπάρξει η καραντίνα των 14 ημερών, επομένως υπάρχουν διάφορα φίλτρα, διάφορα στάδια προκειμένου να εξετάσουμε συγκεκριμένες καταστάσεις.»

Νέο σύστημα εξαερισμού στα αεροσκάφη

«Με βάση αυτά που ακούμε από τους ειδικούς, που επαναλαμβάνω τους ακολουθούμε τυφλά γιατί το αποτέλεσμα στην Ελλάδα ήταν πραγματικά αξιέπαινο, φαίνεται ότι το φίλτρο το οποίο υπάρχει αυτή τη στιγμή και γενικά το σύστημα εξαερισμού στα αεροσκάφη, είναι αρκετά ασφαλές, έτσι ώστε να μην δημιουργεί κινδύνους σε όσους είναι μέσα στην καμπίνα. Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που τα αεροσκάφη σε αντίθεση με κάποια άλλα μέσα μεταφοράς, έχουν αυτή τη στιγμή θεωρητικά μέχρι και 100% πληρότητα όσων αφορά τις πτήσεις, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα που αυτή τη στιγμή το ποσοστό είναι στο 65% όσων αφορά το ταβάνι της πληρότητας».

Έχει δίκιο ο κόσμος που ανησυχεί, όμως υπάρχει Plan B της κυβέρνησης για ενδεχόμενο νέο κύμα κρουσμάτων

«Είναι κατανοητές αυτές οι ανησυχίες του κόσμου, αλλά ξέρετε, έχουμε κάνει τόσο μεγάλη προσπάθεια ως Ελληνικό κράτος, ως κοινωνία, που δεν θα διακινδυνεύαμε την προσπάθεια που έγινε τους επόμενους μήνες, μόνο για το άνοιγμα της οικονομίας. Αυτό τι σημαίνει; Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ήδη κάνει κάποιες κινήσεις σε επίπεδο ενισχύσεις των υγειονομικών μονάδων και στα νησιά. Θυμίζω ότι τις προηγούμενες ημέρες και ο αρμόδιος συνάδελφος και ο κύριος Κικίλιας και το Υπουργείο Υγείας έχει κάνει ένα συνολικό πλαίσιο το οποίο το ανακοίνωσε και στα μέσα το πώς έχουν ενισχυθεί αυτές οι μονάδες. Επίσης και ο συνάδελφος ο κύριος Θεοχάρης, από το Υπουργείο Τουρισμού έχει πει μία συγκεκριμένη διαδικασία πρωτοκόλλου, τι θα γίνει στην συγκεκριμένη περίπτωση που έχουμε κρούσματα. Βεβαίως πρέπει να πούμε ότι όλο αυτό το σχέδιο για άλλη μια φορά και δεν νομίζω ότι γίνομαι κουραστικός, έχει την έγκριση των ειδικών λοιμωξιολόγων και νομίζω ότι ακόμη και αν θα δούμε κρούσματα, αυτό ενδεχομένως είναι και στατιστικώς βέβαιο ότι θα δούμε κάποια κρούσματα με βάσει τα εισερχόμενα ενδεχομένως του τουρισμού, αυτό θα αντιμετωπιστεί με τέτοιο τρόπο που από τη μία δεν θα προκαλέσει πανικό και από την άλλη βεβαίως θα υπάρχει και μία επιτυχή αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων.»

Σε ποια περίπτωση θα καθηλώσουμε και πάλι τα αεροπλάνα

«Επειδή ακριβώς το φαινόμενο είναι δυναμικό. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι αν υπάρχει κάποιο δεύτερο κύμα κρουσμάτων από μία χώρα, ή αν δούμε ότι επιδεινώνεται η κατάσταση σε αυτή τη χώρα, ένα από τα πλάνα τα οποία έχουμε είναι και η απαγόρευση των πτήσεων. Αυτό είναι κάτι το οποίο θα το αντιμετωπίζουμε ανάλογα με την περίπτωση και άμα δούμε ότι υπάρχει αν θέλετε προς το χειρότερο μία κατάσταση, υπάρχει απαγόρευση, αν δούμε ότι για παράδειγμα σε κάποιες άλλες χώρες ότι η κατάσταση βελτιώνεται ή βελτιώνονται πολύ πιο γρήγορα ενδεχομένως σε σχέση με αυτό το οποίο έχουμε τη γνώση, εκεί πέρα θα δούμε ίσως και άρση των περιορισμών. Όπως είναι αυτή τη στιγμή σε κάποιες χώρες που έχουμε απαγορεύσει τις πτήσεις, για να μην υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα.»

Να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε όσο περισσότερες θέσεις εργασίας γίνεται στις αερομεταφορές

«Κοιτάξτε. Αν δείτε τη συνολική εικόνα και δεν αναφέρομαι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και συνολικά στις αερομεταφορές ανά την υφήλιο, είναι ένας από τους κλάδους, αν όχι ίσως ο κλάδος που έχει πληγεί περισσότερο, γιατί μην ξεχνάτε ότι επί κορωνοϊού στην Ελλάδα είχε μειωθεί το πτητικό έργο κατά 97% και βεβαίως όταν μιλάμε για κλάδο των αερομεταφορών, δεν αναφερόμαστε μόνο στις εταιρίες που έχουν το πτητικό έργο, είναι συνολικά ένας κλάδος ο οποίος έμμεσα και άμεσα απασχολεί αρκετές χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, υπολογίζουμε μόνο στην χώρα μας ότι είναι γύρω στις 11 χιλιάδες, αν υπολογίσει κανείς τις εταιρείες για παράδειγμα που έχουν τον επίγειο έλεγχο των αποσκευών, τους τεχνικούς και γενικότερα όσοι απασχολούνται στα αεροδρόμια της χώρας. Επομένως, κύριο μέλημα της Κυβέρνησης, όπως βεβαίως και σε άλλους κλάδους, είναι πώς θα μπορέσουμε να διασφαλίσουμε όσο περισσότερες θέσεις εργασίας, για έναν κλάδο ο οποίος έχει πληγεί. Θυμίζω λοιπόν ότι ένα από τα βασικά εργαλεία που έχουμε ως κυβέρνηση εξαγγείλει και θα εφαρμοστούν μέχρι τέλους του χρόνου, που αναφέρεται και στο κλάδο των αερομεταφορών, είναι και στο θέμα της εργασίας από το Υπουργείο Εργασίας. Υπολογίζουμε ότι μόνο για τον τομέα των αερομεταφορών θα έχει μία συνεισφορά γύρω στα 100 εκ. όσων αφορά την επιδότηση των εργοδοτικών και άλλων εισφορών που προκύπτουν από αυτό τον κλάδο, επομένως αυτό σε συνδυασμό με τη στήριξη συνολικά του κλάδου, θεωρούμε ότι θα περιορίσει τις όποιες απώλειες θέσεων εργασίας.»

ΜΜΜ: Από τον Σεπτέμβριο ο νέο τρόπος πληρωμής εισιτηρίων

«Είναι μία από τις πρωτοβουλίες που είχαμε ξεκινήσει ως Υπουργείο, άσχετα με τον κορονοϊό. Αλλά τώρα, εν μέσω κορονοϊού αντιλαμβάνεστε ότι αυτό έχει μία προστιθέμενη αξία. Τι σημαίνει; Δηλαδή κάποιος ο οποίος αυτή τη στιγμή στήνεται στην ουρά για να εκδώσει ένα εισιτήριο μονής διαδρομής ή ακόμα και να βγάλει μία κάρτα, είτε από τα μηχανήματα, είτε από τους εκδότες του μετρό ή των λεωφορείων αντιστοίχως, θα μπορεί ενδεχομένως από τον Σεπτέμβριο, να πληρώνει κάποιος με μία χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, την διαδρομή του. Στα μηχανήματα, ή στις πύλες εισόδου πηγαίνοντας κάποιος προς τις αποβάθρες. Αυτό τι σημαίνει; Εξοικονόμηση χρόνου και κυρίως μη χρήση των μετρητών. Κάτι το οποίο περιορίζει και τον κίνδυνο οποιασδήποτε μετάδοσης κάποιας ασθένειας ή κάποιου ιού. Επομένως είναι κάτι το οποίο σε συνεργασία με την διοίκηση του ΟΑΣΑ, του οργανισμού που είναι υπεύθυνος για τις αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα, οι Αθηναίοι και οι υπόλοιποι πολίτες θα μπορούν να το δουν από τους επόμενους μήνες. Και θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να δούμε την Αθήνα σε ένα πολύ κλειστό πλάνο πόλεων ανά την υφήλιο που χρησιμοποιούν αυτές τις υπηρεσίες».

Νέα εποχή με τα ηλεκτροκίνητα ΙΧ και λεωφορεία στην Ελλάδα – Μητρώο φορτιστών το επόμενο τρίμηνο

«Την προηγούμενη εβδομάδα έγινε η παρουσίαση του αποτελέσματος ενός έργου το οποίο το δικό μας Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και προσωπικά ο κύριος Καραμανλής, με το Υπουργείο Περιβάλλοντος, τον κύριο Χατζηδάκη και τις αρμόδιες γραμματείες, είχαμε εργαστεί του προηγούμενους μήνες, βεβαίως την εξαγγελία την έκανε αρχικά ο Πρωθυπουργός στο Γκάζι και εξειδικεύθηκαν κάποια μέτρα στην κοινή συνέντευξη τύπου που δώσαμε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, στόχος μας είναι να δούμε καθαρότερες πόλεις. Να δούμε ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτου και όχι μόνο στην Αθήνα, γιατί δυστυχώς, διότι θυμίζω ότι η χώρα μας αυτή τη στιγμή διαθέτει έναν από τους πιο γερασμένους στόλους οχημάτων στην Ευρώπη. Βεβαίως αυτό είναι και λόγω της οικονομικής κρίσης που είχαμε, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία, πρέπει να προχωρήσουμε στην ανανέωση και νομίζω ότι η χώρα μας μπορεί να πρωτοπορήσει σε αυτό και για αυτό εξαγγείλαμε ένα πολύ γενναίο πρόγραμμα κινήτρων για την απόκτηση ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου και θα επαναλάβω ότι δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο, είναι το ποδήλατο, η μοτοσικλέτα, όταν θα έρθει ο νόμος και για τα πατίνια, συνολικά λοιπόν δίνουμε κίνητρα στον κόσμο να προχωρήσει στην ανανέωση όποιος βεβαίως μπορεί να προχωρήσει και έχει την οικονομική δυνατότητα, αλλά καθιστούμε πιο ελκυστικό το ηλεκτρικό όχημα. Από την άλλη και ως Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δημιουργούμε και τις συνθήκες έτσι ώστε να υπάρχει και η υποδομή γιατί αντιλαμβάνεστε ότι όχημα χωρίς τις κατάλληλες υποδομές, είτε δημόσιες είτε ιδιωτικές, δεν υφίσταται.
Για αυτό και εμείς προχωράμε όσων αφορά την δημιουργία και ενός μητρώου όσων αφορά τους φορτιστές ανά την επικράτεια και βεβαίως την εγκατάσταση συγκεκριμένων φορτιστών σε συνεργασία και με τον ιδιωτικό τομέα, έτσι ώστε ο χρήστης να γνωρίζει ανά πάσα ώρα και στιγμή σε πραγματικό χρόνο πού υπάρχει φορτιστής, αν είναι κατειλημμένος, τι δυνατότητα έχει για φόρτιση και αυτό το μητρώο είναι κάτι που θα το κάνουμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Θα είναι μία επίσης υπηρεσία στον πολίτη. Είναι κάτι το οποίο σας το λέω το οποίο θα είναι άμεσα εφαρμόσιμο στους επόμενους μήνες. Θέλουμε να είναι άμεσα, ίσως και στο επόμενο τρίμηνο, γιατί θεωρούμε ότι όταν υπάρχουν αυτές οι δυνατότητες τόσο πιο γρήγορα θα ξεκινήσει και η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα. Ξέρετε, υπάρχει ένας σκεπτικισμός. Αυτή τη στιγμή για να αγοράσει κάποιος όχημα σου λέει ότι πρέπει να υπάρχουν και αντίστοιχες υποδομές, που δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Όταν λοιπόν υπάρχουν αυτές οι υποδομές κυρίως, όταν υπάρχει αυτό το μητρώο στο οποίο ο οποιοσδήποτε ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να προστρέξει και να δει πού υπάρχει, πού είναι κατειλημμένο και ενδεχομένως πόση είναι η χρέωση στον σταθμό ανεφοδιασμού, θα βοηθήσει κάποιον στη σκέψη του να προχωρήσει στην αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος. Αυτή τη στιγμή θέλουμε να δώσουμε μία βαρύτητα στα καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ακριβώς γιατί πιστεύουμε ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη, γιατί ο κόσμος θα οδηγηθεί σε αυτά. Έχουμε πει επίσης, ότι ανάλογα με την πορεία της διαδικασίας αυτής, θα επανεξετάσουμε και κάποια κριτήρια, θα επανεξετάσουμε και κάποιες κατηγορίες οχημάτων, επομένως είναι κάτι το οποίο ενδεχομένως θα το δούμε και στο μέλλον.»

Σταθμοί ανεφοδιασμού θα υπάρξουν σε όλη την Ελλάδα

«Υπάρχει ο σχεδιασμός των δημοσίων χώρων, δηλαδή από τη στιγμή που δίνουμε πολύ μεγάλα κίνητρα ακόμα και στην ανανέωση του στόλου των ταξί, θα πρέπει για παράδειγμα και στις πιάτσες των ταξί να υπάρχουν αντιστοίχως σταθμοί ανεφοδιασμού. Αντιστοίχως θα υπάρχουν και στα βενζινάδικα, θα υπάρχουν και σε σημεία της Εθνικής Οδού, στα παρκινγκ, δηλαδή κάποιος που φεύγει από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, που ενδεχομένως θα χρειάζεται έναν με δύο ανεφοδιασμούς στην διαδρομή, ανάλογα με την απόσταση που πρέπει να καλύψει, εκεί θα πρέπει να έχουμε ήδη εγκαταστήσει τους φορτιστές. Είναι λοιπόν ένα σχέδιο το οποίο, το Υπουργείο μας σε συνεργασία με τα αρμόδια Υπουργεία, το επόμενο διάστημα σταδιακά θα είναι μία δυναμική διαδικασία όπου θα πολλαπλασιάζονται. Έχουμε πει ότι θέλουμε να δούμε ότι για παράδειγμα τον επόμενο χρόνο να εγκαθίστανται δύο χιλιάδες σημεία φόρτισης ανά την επικράτεια. Αυτό θα πολλαπλασιαστεί όσο πολλαπλασιάζεται και η χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων.»

Οι πρώτες πτήσεις υδροπλάνων θα γίνουν το 2021

«Από τη μία το θετικό είναι ότι υπάρχει όλο το προηγούμενο διάστημα εξέταση όλων των φακέλων που έχουν έρθει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και θα είμαστε στην ευχάριστη θέση της επόμενες εβδομάδες να ανακοινώσουμε και την αδειοδότηση κάποιων υδατοδρομίων, αντιλαμβάνεστε όμως ότι ο χώρος ο συγκεκριμένος λόγω της κατάστασης του κορονοϊού έχει πάει χρονικά πίσω, άρα ο στόχος είναι να δούμε τις πρώτες πτήσεις μάλλον το 2021. Θα είναι έκπληξη να δούμε το 20, το 21 θα είναι βέβαιο ότι θα δούμε πτήσεις. Θυμίζω ότι ο στόχος ήταν για το 20 κυρίως προς το τέλος της σεζόν, τουλάχιστον να δούμε κάποιες πτήσεις. Από ότι φαίνεται αυτό θα μετατεθεί κάποιους μήνες αργότερα, δηλαδή το 21. Το 21 είμαστε βέβαιοι ότι θα δούμε κάποιο καλό δίκτυο υδατοδρομίων, είτε αφορά το Ιόνιο, είτε αφορά τις Κυκλάδες, είτε αφορά τα Δωδεκάνησα, έτσι ώστε να έχουμε τις πρώτες πτήσεις. Είναι ένα project το οποίο το πιστεύουμε ότι μόνο στο Υπουργείο, αλλά συνολικά στην Κυβέρνηση και είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα στεφθεί με επιτυχία.

Το μεγάλο στοίχημα του Υπουργού και του Πρωθυπουργού

«Νομίζω ότι το θέμα της οδικής ασφάλειας, αποτελεί μία βασική προτεραιότητα και θα δείτε ότι το επόμενο διάστημα θα υπάρξει και μία πολύ συγκεκριμένη στόχευση στο συγκεκριμένο ζήτημα. Είναι κάτι το οποίο και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, όταν ήταν στην αξιωματική αντιπολίτευση το είχε σηκώσει πάρα πολύ ψηλά, μας είχε δώσει συγκεκριμένες κατευθύνσεις και θα ληφθούν πολύ συγκεκριμένες πρωτοβουλίες, για ένα εθνικό σχέδιο όσων αφορά το θέμα της οδικής ασφάλειας. Είτε αφορά σε έργα οδικής ασφάλειας, κάτι το οποίο το έχει πει και ο Υπουργός, ο κύριος Καραμανλής το οποίο ήδη υλοποιείται και θα πρόκειται να δούμε και τα επόμενα βήματα στο συγκεκριμένο ζήτημα, είτε ένα σχέδιο το οποίο θα έχει στόχο την αποτροπή ατυχημάτων, κάτι το οποίο αποτελεί εθνικό στόχο.

Δείτε όλη την συνέντευξη

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις