Πολιτική

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Επιτυχής η πρώτη δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης ETCS στα τρένα

Η σημερινή δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης, που παρακολούθησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αφορούσε περιπτώσεις υπέρβασης ορίου ταχύτητας και παραβίασης κόκκινου σηματοδότη

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα (26.04.2025), το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο πλήρους λειτουργίας του ευρωπαϊκού συστήματος ελέγχου αμαξοστοιχιών (European Train Control System) στη γραμμή Οινόη – Τιθορέα. Το παρών στο σύστημα που αποσκοπεί στο να διασφαλιστεί η ασφάλεια στα τρένα, έδωσε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Η σημερινή δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης για τα τρένα, την οποία παρακολούθησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αφορούσε περιπτώσεις υπέρβασης ορίου ταχύτητας και παραβίασης κόκκινου σηματοδότη, σε τηλεδιοικούμενα τμήματα σιδηροδρομικής γραμμής.

Η δοκιμαστική λειτουργία του συστήματος ETCS ολοκληρώθηκε επιτυχώς και η αυτόματη πέδηση ενεργοποιήθηκε στις εξής περιπτώσεις:

Πρώτη περίπτωση: Όταν η αμαξοστοιχία υπερέβη το καθορισμένο όριο ταχύτητας που προβλέπεται για το κάθε τμήμα της γραμμής.

Δεύτερη περίπτωση: Όταν η αμαξοστοιχία έφτασε σε προειδοποιητικό σηματοδότη (πορτοκαλί φανάρι) ενεργοποιήθηκε η σταδιακή αυτόματη πέδηση (επιβράδυνση). Όταν ο μηχανοδηγός επιχείρησε να υπερβεί τα όρια ταχύτητας της ελεγχόμενης πέδησης, η αμαξοστοιχία επιβράδυνε περισσότερο έως την ακινητοποίηση.

Τρίτη περίπτωση: Στη συνέχεια, ο μηχανοδηγός επανεκκίνησε και επιχείρησε να παραβιάσει τον ερυθρό σηματοδότη. Αμέσως μετά την παραβίαση, ενεργοποιήθηκε η ακαριαία πέδη και η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε πλήρως.

Τέταρτη περίπτωση (λειτουργούσε ήδη, χωρίς το ETCS): Σε περίπτωση αδυναμίας εκτέλεσης καθηκόντων από μεριάς του μηχανοδηγού, υπάρχει ήδη ενεργό σύστημα αυτόματης πέδησης, 20 δευτερόλεπτα μετά την απώλεια επαφής με το πηδάλιο της καμπίνας.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Konstantinos Kyranakis (@kyranakis)

 

Η εγκατάσταση του ETCS επί του σιδηροδρόμου (παρατρόχιο υλικό) έχει προχωρήσει σημαντικά στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και με τα έργα αποκατάστασης της κακοκαιρίας «Daniel» στη Θεσσαλία, τα οποία υπογράφονται τη Δευτέρα, 28 Απριλίου, θα ολοκληρωθεί ένα πολύ κρίσιμο μέρος του δικτύου.

Έχει επιταχυνθεί και η εγκατάσταση του ETCS on board (επιτρόχιο υλικό) ώστε να τα τρένα να διαλειτουργούν με τις γραμμές και να ενεργοποιείται όταν χρειάζεται η αυτόματη πέδηση.

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αναμένεται να ανακοινωθεί άμεσα από τον κ. Κυρανάκη στο πλαίσιο παρουσίασης του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Κυριάκος Μητσοτάκης: Άρχισε η διαδικασία για την ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης – Η 4η φρεγάτα Belharra θα αναβαθμίσει θεαματικά το Πολεμικό Ναυτικό
Στην έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης και στην αγορά της τέταρτης φρεγάτας Belharra αναφέρεται...
Κυριάκος Μητσοτάκης 12
Την Τρίτη στη δεξίωση Τραμπ και ραντεβού με Ερντογάν στη Νέα Υόρκη ο Μητσοτάκης - Τι θα πει στη γενική συνέλευση του ΟΗΕ
Ο πρωθυπουργός μεταβαίνει τη Δευτέρα στη Νέα Υόρκη για να μετάσχει στις εργασίες και τις επαφές της 80ής Εβδομάδας Υψηλού Επιπέδου της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ
Ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη 17
«Μέσα» στην ΚΟ της ΝΔ – Πώς άκουσαν οι γαλάζιοι βουλευτές την ομιλία Μητσοτάκη και τι ζήτησαν από πρωθυπουργό και υπουργούς
Οι βουλευτές καλούνται να «οργώσουν» τις εκλογικές τους περιφέρειες - Ανάγκη να προβάλλονται τα επιτεύγματα στην εξωτερική πολιτική και την άμυνα
Συνεδρίαση υπό τον πρωθυπουργό και Πρόεδρο της ΝΔ, Κυριάκο Μητσοτάκη της ΚΟ του κόμματος