Site icon NewsIT
18:49 Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Κουρουμπλής: Από έναν Μητσοτάκη δεν θα περίμενα τίποτα καλύτερο

«Ευτυχώς που η Ελλάδα έχει ικανούς σαν τον κ. Μητσοτάκη» σχολίασε σκωπτικά ο υπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Κουρουμπλής σε σχέση με τη δήλωση που έκανε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης λίγες ώρες πριν, που κατηγόρησε την κυβέρνηση για ανικανότητα. 

Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής από τη Λαμία όπου βρίσκεται χαρακτήρισε «μικροψυχία» τέτοιου είδους δηλώσεις τονίζοντας πως «όταν η χώρα δέχεται χτυπήματα κάτω από τη μέση είναι θλιβερό και μικρόψυχο να προσπαθεί κανείς να αντλήσει πολιτικά οφέλη…».

«Επειδή εγώ γνωρίζω την πορεία των συγκεκριμένων ανθρώπων…από ένα Μητσοτάκη δεν θα περίμενα τίποτα καλύτερο», ανέφερε ο κ. Κουρουμπλής .

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
 

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version