Με μια καυστική ανακοίνωση επιτίθεται κατά του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης που ανακοίνωσε δωρεάν διανομή τροφίμων σε ευπαθείς ομάδες.
Η ανακοίνωση του ΣΕΕ:
Ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του Ελληνικού Λαού προς τους συγκυβερνώντες, αισθάνεται την υποχρέωση να συγχαρεί τον υπουργό αγροτικής ανάπτυξης, με αφορμή την ανακοίνωση του υπουργείου του ότι αρχίζει από 01 Νοε 13 το πρόγραμμα της δωρεάν διανομής τροφίμων σε ευπαθείς ομάδες της ελληνικής επικράτειας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου οι δικαιούχοι άποροι στην Ελλάδα έφθασαν στο ιστορικό υψηλό των 900.000 συμπατριωτών μας. Εύγε κύριε υπουργέ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΤΟ ONALERT.GR