Πολιτική

Όλα τα κλειστά επαγγέλματα στο στόχαστρο της τρόικας – Περιμένουν το ΟΚ για τα ταξί

Για τα φορτηγά, απλώς έγινε ενημέρωση πού βρισκεται η υπόθεση νομικά και πώς ολοκληρώθηκε στην πραγματικότητα η απελευθέρωση, ενώ συζήτηση έγινε και για το θέμα του φάσματος των συχνοτήτων.

Ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, που άπτονται της αρμοδιότητας του Yπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, εκτός του ζητήματος των ταξί, συζήτησε ο αρμόδιος υπουργός, Μάκης Βορίδης, με το κλιμάκιο της τρόικας, στη διάρκεια συνάντηση, που είχαν στο υπουργείο.

Μετά τη συνάντηση, οι εκπρόσωποι της τρόικας δεν έκαναν δηλώσεις, αλλά σύμφωνα με την ενημέρωση του κ. Βορίδη, το υπουργείο έχει ανταποκριθεί εν πολλοίς στις διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν σημαντικές και ουσιαστικές εκκρεμότητες.

Όπως προκύπτει από τις δηλώσεις του κ. Βορίδη το βασικό θέμα της συζήτησης ήταν οι αυτοκινητόδρομοι και υπογράμμισε στους συνομιλητές του την ανάγκη να καλυφθούν ορισμένα χρηματοδοτικά κενά, χαρακτηρίζοντας σημαντικό τον ρόλο που θα μπορούσε να παίξει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Στη συνάντηση, την οποία χαρακτήρισε ενδιαφέρουσα, δεν συζητήθηκε το θέμα των ταξί, καθώς όπως είπε, το υπουργείο θα περιμένει τις παρατηρήσεις της τρόϊκας, επί του προσχεδίου νόμου που τους έχει αποσταλεί και θα υπάρξει ένας δεύτερος γύρος διαλόγου.

Για τα φορτηγά, απλώς έγινε ενημέρωση πού βρισκεται η υπόθεση νομικά και πώς ολοκληρώθηκε στην πραγματικότητα η απελευθέρωση, ενώ συζήτηση έγινε και για το θέμα του φάσματος των συχνοτήτων.

Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο υπουργός δεν έδωσε ξεκάθαρη απάντηση αν οι δανειστές άσκησαν πίεση για άμεση αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λέγοντας πως είναι ένα θέμα στο οποίο εμπλέκονται κυρίως ζητήματα ανταγωνισμού, που πρέπει να αντιμετωπισθούν στο πλαίσιο του θέματος των κρατικών ενισχύσεων. Παράλληλα, επανέλαβε ότι το θέμα της αποκρατικοποίησης δεν είναι άπτεται της δικαιοδοσίας του υπουργείου του.

Σε ό,τι αφορά τις αστικές συγκοινωνίες ο κ. Βορίδης είπε πως εκείνο το οποίο συζήτησε με το κλιμάκιο της τρόικας, είναι ότι πρέπει να τακτοποιηθούν ορισμένα ζητήματα, κυρίως λογιστικού χαρακτήρα, και έχουν να κάνουν αφενός με τον τρόπο χρηματοδότησης από τον προϋπολογισμό και αφετέρου με τις οφειλές των υπουργείων στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής προς τις αστικές συγκοινωνίες. Επίσης, ετέθη το θέμα της αντιμετώπισης της εισιτηριοδιαφυγής.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Νίκος Δένδιας για τη συμμετοχή της Ελλάδας στο πρόγραμμα Safe: Δεν έχει νόημα αν δεν έχουμε επιπλέον δημοσιονομικό χώρο
Σύμφωνα με τον Νίκο Δένδια χωρίς επιπλέον χώρο από τον προϋπολογισμό, η συμμετοχή στο «Safe» δεν είναι εφικτή στην παρούσα φάση, ανεξαρτήτως προθέσεων
Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας
Παραιτήθηκε ο γραμματέας ΝΕ Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ Λάμπρος Αντωνόπουλος για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ - «Επέστρεψα τα χρήματα για λόγους ευθιξίας»
«Η επιχειρούμενη από συγκεκριμένους κύκλους σύνδεση του ονόματός μου με το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, γίνεται με αποκλειστικό στόχο να πληγεί το ΠΑΣΟΚ»
Το σήμα του ΠΑΣΟΚ 16
Αυστηρή απάντηση τoυ ΥΠΕΞ στην Άγκυρα για τα θαλάσσια πάρκα: «Ανεδαφικές οι αναφορές σε κλειστές ή ημίκλειστες θάλασσες»
«Το νομικό καθεστώς στο Αιγαίο είναι ξεκάθαρο. Η ελληνική κυριαρχία στην περιοχή αυτή ορίζεται σαφώς και οριστικώς από διεθνή συμβατικά κείμενα», τονίζεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΞ
Το θαλάσσιο Πάρκο στο Νότιο Αιγαίο 34
Θάνος Πλεύρης στη Daily Mail για το μεταναστευτικό: «Δεν είμαστε πια ξενοδοχείο, μην έρχεστε στην Ελλάδα»
«Τώρα τους λέμε ότι αν περάσετε παράνομα με πλοίο στην Ελλάδα, μην περιμένετε άσυλο, αλλά ετοιμαστείτε για πέντε χρόνια φυλακή ή ένα εισιτήριο για επιστροφή στην πατρίδα σας»
Μετανάστες Κρήτη