Αυτή ήταν η δήλωση του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Δημήτρη Αβραμόπουλου, μετά την τελετή ορκωμοσίας των νέων Αξιωματικών στη Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ) στη Θεσσαλονίκη.
Διαβάστε περισσότερα στο www.onalert.gr
"Οι παρελάσεις πρέπει να γίνονται με τη δόξα και την τιμή που αναλογεί στις σπουδαίες αυτές στιγμές που γιορτάζουμε στον τόπο μας, χωρίς μιζέρια, αλλά με υψηλό αίσθημα υπερηφάνειας δυναμώνοντας το φρόνημα του ελληνικού λαού αλλά και των ενόπλων δυνάμεων".
Αυτή ήταν η δήλωση του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Δημήτρη Αβραμόπουλου, μετά την τελετή ορκωμοσίας των νέων Αξιωματικών στη Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ) στη Θεσσαλονίκη.
Διαβάστε περισσότερα στο www.onalert.gr
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ