Πολιτική

Στη δημοσιότητα το σχέδιο νόμου για τις υπεραστικές οδικές μεταφορές

Στη δημοσιότητα έδωσε, σήμερα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το σχέδιο νόμου για τις υπεραστικές οδικές μεταφορές.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η προκήρυξη των πρόωρων εκλογών της 7ης Ιουλίου 2019 δεν επέτρεψε την εισαγωγή προς ψήφιση του συγκεκριμένου Σ/Ν για τις υπεραστικές οδικές μεταφορές αλλά  «για εμάς αποτελεί βασική προτεραιότητα και για την επόμενη ημέρα των εκλογών.

Για το λόγο αυτό δίνουμε το Σ/Ν σήμερα στη δημοσιότητα τόσο ως δέσμευση για ψήφιση αμέσως μετά τις 7 Ιουλίου, όσο και για να τοποθετηθούν οι πολιτικοί φορείς με σαφήνεια για το μέλλον των υπεραστικών οδικών μεταφορών».

Σύμφωνα με το υπουργείο οι ρυθμίσεις που προτείνονται για τις υπεραστικές οδικές μεταφορές προσαρμόζουν το θεσμικό πλαίσιο των υπεραστικών οδικών μεταφορών στις διατάξεις του Κανονισμού ΕΕ 1370/2007. «Δυστυχώς είμαστε η μόνη χώρα της Ε.Ε. που ζήτησε και πήρε τη μέγιστη δυνατή παράταση για την εφαρμογή του. Οι σκοπιμότητες υπερκάλυπταν τις ανάγκες και την προοπτική», σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Οι διατάξεις του Κανονισμού ΕΕ 1370/2007 αποτελούν νομική βάση για τις ρυθμίσεις του Σ/Ν, με το οποίο επιδιώκεται η αξιοποίηση όλων των θετικών εμπειριών από την μέχρι σήμερα λειτουργία του συστήματος υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών και η βελτίωσή του.

Σκοπός των διατάξεων που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο είναι:

α) η εξασφάλιση της συνεχούς προσφοράς δημοσίων υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών,

β) ο σχεδιασμός, η οργάνωση και λειτουργία δικτύων δημοσίων υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών που συνδέουν τα αστικά κέντρα μεταξύ τους και εξασφαλίζουν την οδική μεταφορά επιβατών από οικισμούς προς τα αστικά ή διοικητικά κέντρα ή προς άλλους οικισμούς ή προορισμούς με εργασιακό, εκπαιδευτικό, ιστορικό ή τουριστικό ενδιαφέρον,

γ) η διασφάλιση της παροχής υψηλής ποιότητας δημοσίων υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών με το χαμηλότερο δυνατό κόστος,

δ) η ρύθμιση της χορήγησης αποκλειστικών δικαιωμάτων εκμετάλλευσης δημοσίων υπεραστικών γραμμών ή δικτύων, καθώς και η ρύθμιση παντός είδους αποζημιώσεων σε αντιστάθμιση για την εκπλήρωση υποχρεώσεων παροχής δημοσίων οδικών υπεραστικών επιβατικών μεταφορών.

Η τελική διαμόρφωση, σύμφωνα με το υπουργείου, έγινε κατόπιν διαβούλευσης με τους εμπλεκόμενους φορείς και συμφωνίας με τον άμεσα ενδιαφερόμενο φορέα, την Πανελλαδική Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (Π.Ο.Α.Υ.Σ.).

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Καταπέλτης ο Αλέκος Αλαβάνος για τον Αλέξη Τσίπρα: «Έπρεπε να γονατίσει και να ζητήσει συγγνώμη από τους Έλληνες»
«Ενέκρινε το τρίτο πρόγραμμα που μας επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση το οποίο κατακρεούργησε την Ελλάδα - Λάθος η εκτίμησή μου όταν το πρότεινα για διάδοχο μου», τόνισε
Αλέκος Αλαβάνος
Το Plan b της κυβέρνησης για να φύγουν οι αγρότες από τα μπλόκα πριν από τις γιορτές
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει αφήσει ήδη ανοιχτό το «παράθυρο» διαλόγου με αγρότες και κτηνοτρόφους, ωστόσο το γεγονός ότι δεν υπάρχει ένα συντονιστικό όργανο των αγροτών, δυσκολεύει μία τέτοια εξέλιξη.
Μπλόκα Αγροτών 13
Η ελληνική Δικαιοσύνη «επιταχύνεται» – Ο Κυριάκος Μητσοτάκης προειδοποιεί: «Δεν θα αφήσουμε τον θόρυβο να επισκιάσει τις αλλαγές»
Ο Πρωθυπουργός παρουσίασε το νέο πρόσωπο της Δικαιοσύνης, ζητώντας νηφαλιότητα απέναντι στη συνωμοσιολογία και αναδεικνύοντας τα πρώτα μετρήσιμα αποτελέσματα των μεταρρυθμίσεων
Κυριάκος Μητσοτάκης
Κυριάκος Μητσοτάκης: Η προστασία της Δικαιοσύνης είναι ουσιαστικά η προστασία της ίδιας της Δημοκρατίας
«Για τον νέο δικαστικό χάρτη, πολλοί έλεγαν ότι αυτά στην Ελλάδα δε μπορούν να γίνουν. Αποδεικνύεται ότι έκαναν μεγάλο λάθος. Φτάσαμε με τρόπο αθόρυβο, σε μια νέα πραγματικότητα» είπε ο Πρωθυπουργός.
Κυριάκος Μητσοτάκης