Πολιτική

Στη δημοσιότητα το σχέδιο νόμου για τις υπεραστικές οδικές μεταφορές

Στη δημοσιότητα έδωσε, σήμερα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το σχέδιο νόμου για τις υπεραστικές οδικές μεταφορές.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η προκήρυξη των πρόωρων εκλογών της 7ης Ιουλίου 2019 δεν επέτρεψε την εισαγωγή προς ψήφιση του συγκεκριμένου Σ/Ν για τις υπεραστικές οδικές μεταφορές αλλά  «για εμάς αποτελεί βασική προτεραιότητα και για την επόμενη ημέρα των εκλογών.

Για το λόγο αυτό δίνουμε το Σ/Ν σήμερα στη δημοσιότητα τόσο ως δέσμευση για ψήφιση αμέσως μετά τις 7 Ιουλίου, όσο και για να τοποθετηθούν οι πολιτικοί φορείς με σαφήνεια για το μέλλον των υπεραστικών οδικών μεταφορών».

Σύμφωνα με το υπουργείο οι ρυθμίσεις που προτείνονται για τις υπεραστικές οδικές μεταφορές προσαρμόζουν το θεσμικό πλαίσιο των υπεραστικών οδικών μεταφορών στις διατάξεις του Κανονισμού ΕΕ 1370/2007. «Δυστυχώς είμαστε η μόνη χώρα της Ε.Ε. που ζήτησε και πήρε τη μέγιστη δυνατή παράταση για την εφαρμογή του. Οι σκοπιμότητες υπερκάλυπταν τις ανάγκες και την προοπτική», σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Οι διατάξεις του Κανονισμού ΕΕ 1370/2007 αποτελούν νομική βάση για τις ρυθμίσεις του Σ/Ν, με το οποίο επιδιώκεται η αξιοποίηση όλων των θετικών εμπειριών από την μέχρι σήμερα λειτουργία του συστήματος υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών και η βελτίωσή του.

Σκοπός των διατάξεων που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο είναι:

α) η εξασφάλιση της συνεχούς προσφοράς δημοσίων υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών,

β) ο σχεδιασμός, η οργάνωση και λειτουργία δικτύων δημοσίων υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών που συνδέουν τα αστικά κέντρα μεταξύ τους και εξασφαλίζουν την οδική μεταφορά επιβατών από οικισμούς προς τα αστικά ή διοικητικά κέντρα ή προς άλλους οικισμούς ή προορισμούς με εργασιακό, εκπαιδευτικό, ιστορικό ή τουριστικό ενδιαφέρον,

γ) η διασφάλιση της παροχής υψηλής ποιότητας δημοσίων υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών με το χαμηλότερο δυνατό κόστος,

δ) η ρύθμιση της χορήγησης αποκλειστικών δικαιωμάτων εκμετάλλευσης δημοσίων υπεραστικών γραμμών ή δικτύων, καθώς και η ρύθμιση παντός είδους αποζημιώσεων σε αντιστάθμιση για την εκπλήρωση υποχρεώσεων παροχής δημοσίων οδικών υπεραστικών επιβατικών μεταφορών.

Η τελική διαμόρφωση, σύμφωνα με το υπουργείου, έγινε κατόπιν διαβούλευσης με τους εμπλεκόμενους φορείς και συμφωνίας με τον άμεσα ενδιαφερόμενο φορέα, την Πανελλαδική Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (Π.Ο.Α.Υ.Σ.).

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Αλέξης Τσίπρας: Έχουν δίκιο οι αγρότες που εξεγείρονται – Έξι χρόνια τώρα δεν υπήρξε κανένας σχεδιασμός στήριξης,
«Το ενεργειακό κόστος αυξήθηκε κατά 40%, ενώ οι ενεργειακές κοινότητες που εμείς σχεδιάσαμε το 2018 για τους παραγωγούς άνοιξαν τελικά μόνο για χάρη των μεγάλων εταιρειών ενέργειας»
Αλέξης Τσίπρας
Καβγάς Κυρανάκη – Πελετίδη για τον σιδηρόδρομο στην Πάτρα: «Ο δήμαρχος κάνει σόου», «τι την περάσατε την πόλη;»
Η ένταση κορυφώθηκε όταν ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών επανέφερε παλαιότερο διάλογό του με τον δήμαρχο, υποστηρίζοντας ότι ο τελευταίος ζήτησε πλήρη υπογειοποίηση του έργου
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης και ο δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης
Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Χριστοδουλίδη για το Κυπριακό πριν τη συνάντηση με τον τουρκοκύπριο ηγέτη Ερχιουρμάν
Λευκωσία και Αθήνα παραμένουν σε απόλυτο συντονισμό, κινούμενες σταθερά προς τον κοινό στόχο που παραμένει αμετάβλητος: την επίλυση του Κυπριακού
Κυριάκος Μητσοτάκης και Νίκος Χριστοδουλίδης