Το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρηματοδοτείται με το συνολικό ποσό των 110 εκατομμυρίων ευρώ, από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Ο κ. Ιερώνυμος, ευχαρίστησε την υφυπουργό για την επίσκεψη, και εξήρε την προσπάθεια που καταβάλλει το Υπουργείο προκειμένου να καταπολεμήσει την ανεργία.
Διαβάστε περισσότερα στο www.dogma.gr